یونیورسال خبر ساخت “بورن” جدید را رد کرد

0
185

کمپانی یونیورسال اعلام کرد این که مت دیمون و پل گرین گراس بار دیگر در فیلم میراث بورن” با هم همکاری می‌کنند، واقعیت ندارد.

 بر اساس خبرهای جدیدی که از سوی کمپانی یونیورسال اعلام می‌شود به نظر می رسد دوستداران مجموعه فیلم‌های “بورن” نمی‌توانند تا مدتی به تماشای قسمت جدیدی از این فیلم به روال قبل باشند.

کمپانی یونیورسال که تاکنون سکوت کرده بود سرانجام اعلام کرد شایعه هایی که مبنی بر حضور مت دیمون در نقش “بورن” مطرح شده بود، واقعیت ندارد و دیمون و گرین گراس کارگردان فیلم در حال مذاکره برای ساخت یک فیلم جدید از “بورن” نیستند.

این در حالی است که اخیرا مطرح شده بود که استودیو با هر دو نفر در حال گفتگو برای ساخت فیلم جدید است، اما مسوولان استودیو این موضوع را تکذیب کرده اند و می گویند هیچ صحبتی بین استودیو، مت دیمون و پل گرین گراس نبوده است.

یونیورسال اخیرا آنتونی پکام را برای نوشتن ادامه ای با این احتمال که جرمی رنر همچنان در آن ایفای نقش کند، استخدام کرد.

 bourne

شایعات مبنی بر بازگشت این دو چهره در کنار هم حتی به پیش از اکران فیلم “میراث بورن” بازمی گردد. این فیلم به کارگردانی تونی گیلوری و با اقتباس از رمان های “جیسون بورن” نوشته رابرت لودلام ساخته شد و چهارمین فیلم از این مجموعه بود که برخلاف سه مجموعه قبلی مت دیمون و پل گرین گراس در آن جایی نداشتند و جرمی رنر، ریچل وایز و ادوارد نورتون در آن نقش آفرینی کرده بودند.

به گزارش سینما پرس به نقل از ورایتی، به دلیل عدم حضور دیمون در این فیلم چندین بار ارجاعاتی به فیلم های قبلی با نمایش عکس هایی از مت دیمون در فیلم به کار رفته بود. تونی گیلوری که همکار فیلمنامه‌نویس سه قسمت قبلی بود این قسمت را بدون تغییری در نقاط کلیدی فیلم، ساخت و آن را دقیقا از همانجایی که قسمت سوم یعنی “اولتیماتوم بورن” در سال 2007 به پایان رسیده بود، ادامه داد.

گرین گراس که دو فیلم از فیلم های بورن را کارگردانی کرده و فیلم “کاپیتان فیلیپس” با بازی تام هنکس را هم در نوبت پخش دارد، اخیرا جای اسپیلبرگ را برای کارگردانی فیلم “محاکمه شیکاگو 7” گرفت.