یحیی گل‌محمدی: علیه ما دست به یکی کردند..!

0
295

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که برنامه‌های زیادی برای این تیم در لیگ سیزدهم داشت، گفت: بعد از فینال جام حذفی فشارها زیاد شد و همه قدیمی‌ها و جدیدی‌های پرسپولیس دست به یکی کرده بودند تا از ما انتقاد کنند.

یحیی گل‌محمدی در حاشیه نشست خبری عصر امروز سه‌شنبه باشگاه پرسپولیس که در آکادمی فوتبال برگزار شد در جمع خبرنگاران حاضر گفت: به مراسم معارفه علی دایی دعوت شده بودم تا به نوعی از زحمات ما تقدیر و تشکر شود. جا دارد از رویانیان تشکر کنم که این مراسم را ترتیب داد.

وی با اشاره به دوران حضورش در پرسپولیس تاکید کرد: ما پنج، شش ماه سخت را در پرسپولیس گذراندیم. مربیگری در پرسپولیس چالش بزرگی بود ولی خوشبختانه توانستیم امید را به این تیم برگردانیم. هر چند در فینال جام حذفی مقابل سپاهان شکست خوردیم ولی در مجموع کار بزرگی انجام دادیم و لیگ را آبرومندانه تمام کردیم.

گل‌محمدی در خصوص انتخاب دایی به عنوان سرمربی پرپسولیس گفت: به دایی تبریک می‌گویم. امیدورام تماشاگران حمایت لازم را از او داشته باشند و او بتواند پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی درباره این که در مراسم تودیع خود حاضر شده است، تاکید کرد: نمی شود گفت این مراسم تودیع هم بوده است. ما همیشه پرسپولیسی هستیم و نمی‌شود از این تیم خداحافظی کرد.

خبرنگاری از گل محمدی درباره نحوه جدا شدنش از پرسپولیس و این که حقش نبوده است از حمع سرخپوشان جدا شود، پرسید که وی در واکنش به این سوال گفت: بعد از برکناری ژوزه پرسپولیس وضعیت بحرانی داشت. کار کردن در پرسپولیس سخت بود و بازیکنان از نظر بدنی وضعیت بدی داشتند. ما حتی وقتی که تمرین یک ساعته برگزار می‌کردیم روز بعد از آن تمرین هم عضله تمام بازیکنان می‌گرفت.

سرمربی تیم نفت تهران افزود: با این شرایط تا قبل از فینال جام حذفی روند رو به رشدی داشتیم. کار کردن دراین پنج ماه واقعا سخت بود.

گل‌محمدی درباره این که به وی زمان کافی داده نشد، خاطرنشان کرد: در فوتبال ایران هیچ وقت ثبات وجود ندارد. ما برنامه‌های زیادی برای پرسپولیس داشتیم و با سردار(محمد رویانیان) خیلی در این باره صحبت کرده بودیم ولی فشارها بعد از فینال جام حذفی به شدت بالا رفت. انگار همه قدیمی‌ها و جدیدی‌های پرسپولیس دست به یکی کرده بودند تا ازما انتقاد کنند.

وی ادامه داد: دوست داشتم با پرسپولیس بمانم و نتیحه کارم را در این تیم ببینم. با توجه به این که ظرف پنج ماه تجربه خوبی کسب کرده بودیم، مطمئن بودیم که برای فصل بعد(لیگ سیزدهم) تیم جوانی می‌بندیم ولی به خاطر فشاری که وارد شد استعفا دادم. فقط به این خاطر که دست رویانیان باز باشد.

وی تصریح کرد: پرسپولیس با حضور علی دایی و با گرفتن چند بازیکن خوب می تواند موفق باشد.

سرمربی نفت در پایان درباره شرایط تیم نفت هم گفت: می‌خواهم مثل صبا تیم جوانی ببندم. قرارداد تعدادی از بازیکنان تمدید شده و دو بازیکن از لیگ یک و دو بازیکن از لیگ برتر جذب کرده‌ایم. تیم جوان و خوبی داریم و امیدورام موفق بشویم.

مهر