گل ‌محمدی: آرامش نفت از پرسپولیس بیشتر است،دوست دارم کریمی کنارم باشد..

0
287

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران از علاقه‌اش به جذب علی کریمی خبر داد و گفت: دوست دارم که کریمی به من و تیم افتخار بدهد و سال آینده کنارم باشد.

به گزارش ایسنا؛ یحیی گل‌محمدی درباره وضعیت تیم فوتبال نفت تهران که به تازگی هدایت آن را پذیرفته گفت: شاکله اصلی تیم فصل قبل حفظ شده و پنج بازیکن جدید هم گرفته‌ایم، می‌خواهیم روند دو سال اخیر نفت را حفظ کنیم و به همین دلیل باید کمی تیم را تقویت کنیم.

* حریفان خود را تقویت کرده‌اند.

نفت تهران در دو فصل اخیر نتایج و عملکرد خوبی در لیگ برتر فوتبال داشته‌ است. گل ‌محمدی درباره ادامه این روند اظهار کرد: سال قبل وضعیت تیم‌هایی مثل پرسپولیس، ذوب آهن، ملوان و مس خوب نبود و دوران افت را سپری می‌کردند. البته نباید منکر بازی‌های خوب نفت بشویم اما مسئله مهم این است که حریفان ما امسال خود را تقویت کرده‌اند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

* یعقوب کریمی را می‌خواهم

وی در ادامه درباره وضعیت یعقوب کریمی، بازیکن فصل گذشته تیمش که از چند تیم لیگ برتری و خارج از کشور پیشنهاد دارد گفت: به باشگاه گفته‌ام که صددرصد کریمی را می‌خواهم. او با ما قرارداد دارد و باید با تمام وجود برای تیم بازی کند. او چند پیشنهاد دارد و فعلا در حال بررسی آن‌هاست. دیگر باید صبر کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

* دوست دارم علی کریمی کنارم باشد.

گل‌محمدی در ادامه با بیان این که با علی کریمی برای حضور در نفت تهران صحبت کرده است، اظهار کرد: دوست دارم که کریمی به تیم ما افتخار بدهد و به نفت بیاید. او چند پیشنهاد از داخل و خارج دارد که در حال تصمیم‌گیری درباره آن‌هاست. به هر حال ما خیلی دوست داریم که او کنارمان باشد.

images

* وضع روحی کریمی خوب نیست.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از نظر کریمی درباره نفت مطلع است یا خیر گفت: او در جواب درخواست من حرف خاصی نزد. احساس کردم که او از نظر روحی وضع خوبی ندارد و سرحال نیست ولی دوست دارد امسال هم بازی کند. خیلی دوست دارم که در سالی که پیش رو داریم، کریمی کنارمان باشد.

* در نفت آرامش بیشتری دارم.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه درباره تفاوت کار در پرسپولیس و نفت تهران گفت: شرایط نفت مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان نیست. اینجا آرامش بیشتری دارم امکانات باشگاه هم خیلی خوب است. مدیران نفت بسیار فهمیده و بادرایت هستند که خیلی به کادر فنی کمک می‌کنند. کار کردن در این تیم‌ها راحت‌تر است.

* کار کردن با جوان‌ها لذت خاصی دارد.

گل‌محمدی در ادامه از جوان بودن ترکیب تیمش گفت و افزود: کار کردن با جوان‌ها لذت خاصی دارد و من از این که در نفت هستم خوشحالم. نفت تیم اصیل و ریشه‌داری است که بازیکنان بزرگی در آن بازی کرده‌اند.

* شرایط نفت با خلق و خوی من سازگار است.

وی در پایان خصوصیت اخلاقی تیم جدیدش را بسیار خوب توصیف کرد و ادامه داد: نفت یک باشگاه ارزش و اخلاقی است و روی مسائل اخلاقی توجه می‌کند. این مسئله با خلق و خوی من هم سازگار است.