گابریل چاواریا به «جنگ سیاره میمون ها» می رود

0
215

مت ریوز کارگردان «جنگ سیاره میمون ها» از گابریل چاواریا برای بازی در این فیلم دعوت به عمل آورد.

 گابریل چاواریا که به تازگی در فیلم «مهاجمان قانون» محصول کمپانی یونیورسال بازی کرده است، در حال مذاکره برای بازی در فیلم جدیدی از مجموعه «سیاره میمون ها» است.

مت ریوز که پیش از این کارگردان فیلم «ظهور سیاره میمون ها» در سال ۲۰۱۴ بوده است، کار هدایت این فیلم کمپانی فاکس با نام «جنگ سیاره میمون ها» را بر عهده دارد و مارک بامبک فیلمنامه آن را نوشته است.

چاواریا بازیگری را با فیلم «نویسندگان آزاد» به کارگردانی هیلاری سوانک در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد و بعدها با ایفای نقش در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی از جمله فیلم «یک زندگی بهتر» به کارگردانی کریس وایتز به بازیگری ادامه داده است.

«جنگ سیاره میمون ها» نهمین فیلم از مجموعه فیلم هایی است که با اقتباس از کتاب «سیاره میمون ها» نوشته پیر بول، ساخته می شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اولین فیلم از این مجموعه با نام «سیاره میمون ها» در سال ۱۹۶۸ به کارگردانی فرانکلین جی.شافنر ساخته شد و پس از آن بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۳ چهار مجموعه دیگر تولید شد. در سال ۲۰۰۱ تیم برتون با ساخت «سیاره میمون ها» ششمین فیلم این مجموعه را روانه بازار فیلم های سینمایی کرد و روپرت ویات بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ دو فیلم دیگر با نام «ظهور سیاره میمون ها» و «سقوط سیاره میمون ها» به این مجموعه اضافه کرد.