کیت وینسلت به فیلم علمی تخیلی “واگرا” پیوست..

0
1351

16 سال پس از بازی در فیلم “تایتانیک” کیت وینسلت به فیلم علمی تخیلی “واگرا” پیوست.

به گزارش مهر به نقل از رپ، این بازیگر مشهور سینمای انگلیس در این فیلم با شایلین وودلی و تئو جیمز همبازی می‌شود.

“واگرا” اقتباسی از رمان علمی تخیلی ورونیکا راث است و ماجرای دو شخصیت به نام های تریس پریور (وودلی) و فور (جیمز) را روایت می کند که سعی دارند نقشه نابود کردن همه جهان‌های واگرا و متفاوت را خنثی کنند. در این میان وینسلت هم نقش شخصیتی به نام جانین متیوز را بازی می کند که با آنها همراهی می کند.

این فیلم اکنون در مرحله فیلمبرداری در شیکاگو و ایلینویز است و کارگردانی آن را نیل برگر برعهده دارد. اوان دورتی با همراهی ونسا تیلور فیلمنامه این فیلم را نوشته اند.

اکران این فیلم برای 21 مارس 2014 برنامه‌ریزی شده است.

وینسلت به تازگی قرارداد بازی در فیلمی رومانس به کارگردانی جوسلین مورهاوس با عنوان “خیاط” را امضا کرده است.

کیت وینسلت 38 ساله که یک جایزه اسکار را برای “کتابخوان” در کارنامه اش دارد، اولین بار در سال 1994 در فیلم “موجودات آسمانی” بازی کرد و با “تایتانیک” در سال 1997 به شهرت رسید. او تاکنون 6 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

کیت وینسلت دومین فرزند از چهار فرزند سالی بریجس وینسلت و راجر جان وینسلت است. پدر و مادرش هر دو هنرپیشه بودند و خواهر بزرگتر او «آنا وینسلت» و خواهر کوچکترش «بت وینسلت» نیز هنرپیشه هستند.

او همچنین یک برادر کوچکتر به نام «جاس» دارد. در سال ۱۹۹۸ با جیم تریپلتون، دستیار کارگردانی که سر صحنه فیلم مو فرفری زشت با او آشنا شده بود ازدواج کرد و در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۰۰ از او صاحب یک دختر به نام میا هانی شد. این دو در سال ۲۰۰۱ از از یکدیگر جدا شدند.

در سال ۲۰۰۳ با سام مندس کارگردان معروف هالیوود ازدواج کرد و در ۲۲ دسامبر ۲۰۰۳ یک پسر به نام جو الفی به دنیا آورد. وی در اوایل سال ۲۰۱۰ از همسر دوم خود سام مندس پس از ۷ سال زندگی مشترک جدا شد. کیت در سال 2012 با راک اند رول در یک مراسم خصوصی ازدواج کرد.

در این مراسم دو فرزند کیت و تعداد بسیار اندکی از دوستان از جمله لئوناردو دی‌کاپریو و اعضای خانواده اش شرکت داشته اند. راک اند رول که نام اصلی اش ایبل اسمیت است برای شرکت پروازهای فضایی ویرجین گالاکتیک که دایی او ماکش است کار می‌کند.