کیت وینسلت با «هرج و مرج» دیده شد

0
122

کیت وینسلت و آلن ریکمن یک بار دیگر در کنار هم و این بار با فیلم «کمی هرج و مرج» دیده شدند.

۲۰ سال از زمانی که کیت وینسلت اولین نقش‌آفرینی موفق و بزرگ خود را در فیلم «عقل و احساس» در کنار آلن ریکمن داشت، می‌گذرد. حالا این ۲ بازیگر پرکار بار دیگر برای حضور در یک فیلم درام با هم همکاری دارند اما این بار دنیای قرن هفدهمی فرانسوی جین آستن را کنار ‌گذاشته‌اند تا در پروژه «کمی هرج و مرج» کمپانی فوکوس وورلد ظاهر شوند.

ریکمن در این فیلم که خود آن را کارگردانی کرده و مسئولیت نوشتن فیلمنامه‌اش را نیز بر عهده داشته، نقش پادشاه لویی چهاردهم را بازی می‌کند و وینسلت هم باغبانی است که برای ساخت یکی از باغ‌های اصلی کاخ جدید پادشاه در ورسای انتخاب شده است.

فیلم «کمی هرج و مرج» که روز بیست و ششم ماه ژوئن اکران می‌شود، دومین تجربه ریکمن پشت دوربین است. او اولین تجربه کارگردانی خود را در سال ۱۹۹۷ و با فیلم «مهمان زمستانی» با نقش‌آفرینی اما تامپسون در نقش اصلی پشت سر گذاشت.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، ریکمن اقرار می‌کند که بازگشتن به صندلی کارگردانی مانند بار اول ترسناک بود. او می‌گوید: مشکل کار کارگردانی، صحبت کردن درباره‌اش بعد از ساخت فیلم است. آدم با خود فکر می‌کند چرا این کار را کردم؟ چرا من را به دیوانه‌خانه نبردند؟ در آن موقع همه چیز تنها، لحظه به لحظه و بحران به بحران جلو می‌رود اما خیلی هم جالب می‌شود چون اطرافت پر از افراد خارق‌العاده است.