کیت بلانشت بازیگر فیلم جدید کارگردان «پسر بچگی» شد

0
631

کیت بلانشت در فیلم تازه لینک‌لیتر که یک کمدی خواهد بود، جلوی دوربین می‌رود.

 ریچارد لینک لیتر که قرار بود فیلمی با عنوان «پروژه رزی» با بازی جینفر لارنس بسازد از ساخت این فیلم اعلام انصراف کرد و گفت قصد دارد یک اقتباس ادبی دیگر بسازد.

ریچارد لینک‌لیتر کارگردان فیلم تحسین‌شده «پسربچگی»، کمدی جدیدی با عنوان «کجا رفتی برنادت؟» را به زودی کلید می‌زند و کیت بلانشت در حال گفتگو برای ایفای نقش بازیگر اصلی این فیلم است.

فیلمنامه این فیلم با اقتباس از رمان پرفروش ماریا سمپل در سال ۲۰۱۲ نوشته می‌شود و اسکات نوستادتر و مایکل اچ. وبر که پیش از این در فیلم‌های «نقس ستارگان ما» و «شهرهای کاغذی» با یکدیگر همکاری کرده بودند، فیلمنامه «کجا رفتی برنادت؟» را نوشته‌اند.

داستان فیلم زندگی آرشیتکتی را در مرکز توجه قرار می‌دهد که پیش از سفر با خانواده‌اش به قطب جنوب ناپدید می‌شود. دختر نوجوان او به نام «بی» روایتگر قصه مادرش و کتاب است و همراه مجموعه‌ای از نامه‌ها و ایمیل‌های خودش و مادرش و مدارک اف‌بی‌آی، در گفتگو با یک روانکاو، ماجرا را روایت می‌کند.

به نظر می رسد کیت بلانشت چهره مناسبی برای ایفای نقش این آرشیتکت انزواطلب باشد.

کیت بلانشت بازیگر ۴۶ ساله استرالیایی پنج بار نامزد جایزه اسکار شده و سال ۲۰۱۴ اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی را برای بازی در فیلم «یاسمین غمگین» وودی آلن دریافت کرد. او امسال با درام «کارول» در مقابل رونی مارا، در جشنواره کن درخشید و به زودی با این فیلم راهی سینماهای جهان می‌شود.

mizhollywood.com