«کیانو ریوز» در نقش یک دانشمند عصب‌شناس ظاهر می‌شود

0
473

«کیانو ریوز» در یک اثر علمی-تخیلی با عنوان «جایگزین‌ها» در نقش یک دانشمند عصب‌شناس ظاهر می‌شود.
نسخه چاپی

مراحل عملی تولید فیلم دلهره‌آور و علمی-تخیلی «جایگزین‌ها» (Replicas) با ورود کیانو ریوز به پروژه آغاز شد. به‌گزارش هالیوود ریپورتر، ریوز قرارداد بازی در فیلم «جایگزین‌ها» را با شرکت‌های لوتوس انترتینمنت و دی بوناونچورا پیکچرز امضا کرده است.

قهرمان داستان «جایگزین‌ها» دانشمند عصب‌شناسی است که خانواده‌اش را در تصادف اتومبیل از دست می‌دهد و تصمیم می‌گیرد آنها را به هر قیمتی که شده به زندگی برگرداند، حتی اگر در این راه مجبور به مقابله با یک مرکز تحقیقاتی دولتی، نیروهای ویژه پلیس و قوانین علمی شود.

چد سنت جان این فیلم‌نامه را نوشته است و تانیا وکسلر، کارگردان «هیستریا» فیلم را خواهد ساخت. کیانو ریوز همچنین همراه با استیون هامل همکار تهیه‌کننده‌اش در کامپنی فیلمز و لورنزو دی بوناونچورا (تهیه‌کننده «جی.آی.جو» و «دگرگون شونده‌ها») این فیلم را تهیه خواهد کرد. تولید فیلم در بهار 2015 آغاز خواهد شد.

کیانو ریوز، بازیگر 50 ساله متولد بیروت لبنان که در این هفته با فیلم «جان ویک» به روی پرده نقره‌ای بازگشته است، فیلم‌های سه‌گانه علمی-تخیلی «ماتریکس» را نیز در کارنامه دارد. وی از سال 1984 با بازی در سریال‌های تلویزیونی وارد حرفه بازیگری شده و از سال 1985 بازی در سینما را آغاز کرده است.

به‌ گزارش آنا، «دراکولای برام استوکر»، «بودای کوچک»، «سرعت»، «ماتریکس»، «وکیل مدافع شیطان»، «کنستانتین» و «47 رانین» از آثار شاخص این بازیگر هستند.

mymovieswallpaper.com