کیانو ریوز به دنبال بازاریابی برای اولین فیلمش؛تور دور دنیا با “مرد تای چی”..

0
461

کیانو ریوز بازیگر سرشناس هالیوود که اولین فیلمش را با نام “مرد تای چی” با حال و هوای چینی کارگردانی کرده است، این روزها در حال بازاریابی برای آن است.

به گزارش  مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کیانو ریوز 48 ساله که برای اولین‌بار فیلمی را کارگردانی می‌کند، بعد از صرف پنج سال برای تهیه و ساخت آن و نزدیک به یک سال صرف زمان برای فیلمبرداری این اکشن هنرهای رزمی با نام “مرد تای چی”، از روز شنبه تور تبلیغاتی‌اش در هشت شهر را برای معرفی این فیلم شروع کرد.

او در این تور، تریلر چینی فیلم و همچنین دیالوگ یک خطی معروف شخصیت منفی اصلی داستان را که نقشش را خودش بازی می‌کند، نیز به نمایش گذاشت. تریلر رسمی 90 ثانیه‌ای این فیلم چینی-آمریکایی در مقابل نمایندگان بیش از 200 رسانه چینی و بین المللی به نمایش گذاشته شد. این فیلم نوید صحنه‌های اکشن بسیاری را به علاوه یک همکاری دیگر بین تایگر چن و کیانو ریوز را می‌دهد. این دو از زمان ساخت فیلم های سه‌گانه “ماتریکس” که در سال 1997 شروع شدند با هم همکاری داشته‌اند.

 keanu-reeves-talks-man-of-tai-chi-cannes-2013-135320-a-1369081940-470-75

در این فیلم “چن” نقش اصلی داستان را بر عهده دارد و به عنوان هنرمند رزمی‌کاری فعالیت می‌کند که باید از بین دو انتخاب راهش را تعیین کند: یک مبارز در صحنه مبارزه‌های بازار سیاه باشد یا در جستجوی استاد معنوی این هنرها برآید. او باید حتی زمانی که در حال مبارزه با شخصیت منفی داستان است با شیطان‌های درونش هم مبارزه کند. بنابراین فیلم لایه‌های زیادی از فلسفه در خود جای داده که ریوز امیدوار است بتواند آن را از فیلم های معمولی تابستانی متمایز کند.

کیانو ریوز می‌گوید: بدون تایگر چن ساخت “مرد تای چی” ممکن نمی‌شد. این فیلم چیزی بیشتر از یک سرگرمی خالص است. این چیزی است که امیدوارم بینندگان به نحوی مثبت آن را وارد زندگی شان کنند.

تمام کارهایی که برای ضمانت موفقیت این فیلم انجام شده اند نشان می دهند که تهیه کنندگان چقدر راجع به بازار چینی و بین المللی این فیلم جدی هستند. “مرد تای چی” توسط گروه فیلم چین، ویلج رودشو، پیکچرز آسیا و یونیورسال پیکچرز تهیه شده است. یونیورسال کار پخش بین المللی فیلم را بر عهده خواهد داشت.

“یو ان وو-پینگ” طراحی حرکات رزمی این فیلم را برعهده داشته است.

کیانو ریوز برای بازی در فیلم هایی چون “دراکولای برام استوکر”، “سرعت”، “وکیل مدافع شیطان” و سه‌گانه “ماتریکس” شهرتی جهانی دارد.