کوین اسپیسی چرچیل می‌شود

0
162

کوین اسپیسی بازیگر مطرح که به تازگی در مجموعه‌ای سیاسی ظاهر شده، با ایفای نقش چرچیل این توانایی خودش را پررنگ‌تر نشان می دهد.

 از کوین اسپیسی بازیگر شناخته شده سینمای جهان خواسته شده تا در نقش وینستون چرچیل نخست وزیر مشهور بریتانیایی ظاهر شود. این فیلم با عنوان «کاپیتان ورودی» ساخته می شود و 20 میلیون دلار برای ساخت آن پیش بینی شده است.

چرچیل که از 1940 تا 45 نخست وزیر بریتانیا بود یک بار دیگر از 1951 تا 55 این مسند را به دست آورد و از او به عنوان یکی از بزرگترین سیاستمداران قرن بیستم یاد می‌شود. در این فیلم دوران به قدرت رسیدن چرچیل، ایستادن او در برابر پارلمان برای دفاع از بریتانیا و جهان از شر رایش سوم آدولف هیتلر در مرکز توجه قرار دارد.

بن کاپلان که پیش از این چهره رونالد ریگان رییس جمهور فقید آمریکایی را برای کانال هیستوری تصویر کرده بود، فیلمنامه این فیلم را نوشته است. او پیش از این مستندی نیز درباره ویتنام نوشته بود.

سیرا/آفینیتی در مقام تهیه کننده هنوز کارگردانی برای این فیلم انتخاب نکرده است.

کوین اسپیسی به تازگی مستندی با عنوان «اکنون: روی بال‌های یک طبقه جهان» را تهیه کرده است. این فیلم مستند از پشت صحنه‌های همکاری جدید اسپیسی با سام مندس برای خلق «ریچارد سوم» تهیه شده است.

به گزارش سینما خبر به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر موفق عرصه‌های تئاتر و سینما قرار است به عنوان سخنران در سیزدهمین دور جشنواره فیلم ترایبکای امسال حضور پیدا کند. وی که از تهیه کنندگان شناخته شده نیز هست در بیست و هشتمین دوره مراسم سالانه موزه تصاویر متحرک در تاریخ 9 آوریل در نیویورک تجلیل می‌شود.

www.telegraph.co.uk