کوین اسپیسی رئیس جمهور آمریکا می‌شود

0
197

کوین اسپیسی قرار است در فیلمی که مایکل شنون در آن ایفاگر نقش الویس پریسلی است، نقش آفرینی در نقش نیکسون رئیس جمهور اسبق آمریکا را عهده‌دار شود.

کوین اسپیسی برای ایفای نقش رییس‌جمهور ریچارد نیکسون در فیلم «الویس و نیکسون» قرارداد امضا کرده است. این فیلم درام که توسط لیزا جانسون ساخته می‌شود، درباره ملاقات مشهور نیکسون و پریسلی در روز 21 دسامبر سال 1970 در کاخ سفید است. مایکل شَنون در این فیلم نقش الویس پریسلی را بازی می‌کند.

کمپانی پری‌ساینس روی ساخت این فیلم سرمایه‌گذاری کرده و کمپانی بلوم هم آن را برای فروش به خریداران خارجی معرفی می‌کند. کری الوز، هانالا و جویی ساگال فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند. از تهیه‌کنندگان «الویس و نیکسون» می‌توان به کاسیان الوز («کلوب خریداران دالاس» و «خدمتکار») و هالی ویرسما («بابی» و «کلوب خریداران دالاس») اشاره کرد.

فیلم «الویس و نیکسون» داستان لحظه‌ای را تعریف می‌کند که خواننده‌ای که به عنوان سلطان راک اند رول شناخته می‌شود، در محوطه چمن کاخ سفید ایستاد و از رییس‌جمهور ایالات‌متحده درخواست کرد که او را به طور رسمی به یک مامور مخفی فدرال بدل کند. الکس والتون از کمپانی بلوم می‌گوید: تصور این داستان که بین 2 مرد خارق‌العاده در دفتر رییس‌جمهور در کاخ سفید شکل گرفت، سخت است. تقریبا بیش از حد جالب است که بخواهد حقیقت داشته باشد.

الوز تهیه‌کننده فیلم هم در ادامه گفت: بعد از موفقیت چشم‌گیر فیلم «خدمتکار»، من و مردم علاقه عمیقی به فیلم‌هایی داریم که داستان‌شان در کاخ سفید اتفاق می‌افتد. کار کردن با شنون و اسپیسی در بالاترین رده مسیر حرفه‌ای شغلی‌شان، رویایی است که به حقیقت پیوسته است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کوین اسپیسی بازیگر مطرح و شناخته شده با جدیدترین کارش که بازی در سریال سیاسی «خانه پوشالی» بود، نامزد دریافت جوایز بسیاری شد.