کوین اسپیسی دو فیلم بعدی‌اش را تعیین کرد

0
179

کوین اسپیسی بازیگر برنده اسکار در دو فیلم بعدی‌اش با آنسل الگورت همراه می‌شود.

کوین اسپیسی در فیلم «کلوپ پسران میلیونر» به تهیه کنندگی هایو ویرسما و کاسیان الویس بازی می‌کند. کار عکاسی رسمی این فیلم در نیواورلئانز از ۷ دسامبر شروع می‌شود.

این فیلم را جیمز کاکس برمبنای فیلمنامه ای که با همکاری کاپتین موزنر نوشته، کارگردانی می کند.

در این فیلم الگورت در نقش جو هانت و اگرتون در نقش وکیل وی به نام دین گارنی بازی می‌کند. این دو با همکاری هم کار فریب دادن پسران خانواده‌های ثروتمندی را که در هاروارد تحصیل می‌کردند، انجام می‌دادند.

هانت سرانجام به عنوان قاتل لوین در نیمه‌های دهه ۱۹۸۰ دستگیر شد. گارنی نیز بعد به عنوان شاهد علیه او در دادگاه حاضر شد.

الگورت بازیگر جوانی است که تابستان ۲۰۱۴ در فیلم «نقص ستارگان ما» بازی کرد. اگرتون نیز در فیلم «کینگزمن: سرویس مخفی» بازی کرد و به زودی قرار است در «عقاب» جلوی دوربین برود.

این فیلم برمبنای زندگی واقعی جو هانت ساخته شده که با ایجاد یک شرکت مشارکت در سرمایه گذاری به مرکز توجه لس‌آنجلس بدل شد. او طرح های متعدد تقلبی داشت و کارش سرانجام با کشتن یک سرمایه‌گذار از بورلی هیز که نقش مهمی می توانست در پروژه‌هایش داشته باشد اما مطابق میل او حرکت نمی کرد، فاش شد.

فیلم دیگر که اسپیسی در حال انجام مذاکرات نهایی برای آن است، «راننده عزیز» با بازی الگورت، جان هم، جیمی فاکس و لیلی جیمز است.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس،   اسپیسی به زودی با فیلم «الویس و نیکسون» با بازی در برابر مایکل شنون روی پرده‌های نقره‌ای می‌آید. او در حال بازی در فصل چهارم «خانه پوشالی» برای شبکه نت فلیکس است که سال ۲۰۱۶ به نمایش در می‌آید.