«کوین اسپیسی» در «جیمز باند» بازی نمی‌کند

0
138

«کوین اسپیسی»، بازیگر سرشناس آمریکایی شایعه حضور در جدیدترین فیلم از مجموعه «جیمز باند» را تکذیب کرد.

 «کوین اسپیسی»، بازیگر صاحب‌نام و گزیده‌کار هالیوودی که شایعاتی درباره حضورش در نقش منفی بیست و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیمز باند به کارگردانی «سام مندز» منتشر شده بود، در مصاحبه‌ای این اخبار را تکذیب کرد.

این بازیگر 54 ساله در گفت‌وگو با «بی‌بی‌سی» عنوان کرد نمی‌دانم چرا رسانه‌ها هنوز به این مساله می‌پردازند و درباره آن می‌نویسند، تا کنون هیچ نقشی در قسمت جدید جیمز باند به من پیشنهاد نشده است و فیلمنامه را نیز هرگز نخواندم.

«اسپیسی» و «مندز» پیش از این سابقه همکاری در فیلم برنده اسکار «زیبای آمریکایی» در سال 1999 و همچنین نمایش ریچارد سوم اثر شکسپیر در سال 2001 را دارند.

وی اظهار کرد: صادقانه بگویم اگر «مندز» برای این فیلم به من نیاز داشت نقشی را به من پیشنهاد می‌داد.

«اسپیسی»، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای «زیبای آمریکایی»، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل برای «مظنونین همیشگی» و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جوایز بافتا برای «زیبای آمریکایی» بوده است.

از جمله فیلم‌های این بازیگر محبوب می‌توان به «21» (2008)، «بازگشت سوپرمن» (2006)، «ادیسون» (2005)، «آنسوی دریا» (2004)، «زندگی دیوید گیل» (2003)، «کی پکس» (2001)، «زیبای آمریکایی» (1999)، «محرمانه لس‌آنجلس» (1997)، «مظنونین همیشگی» (1995)، «هفت» (1995)، «گلن گری گلن راس» (1992) اشاره کرد.

بیست وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» قرار است فیلمبرداری خود را از ماه اکتبر با بازی «دنیل کریگ» در نقش مامور 007 به کارگردانی «سم مندز» آغاز کند تا برای اکران در سال 2015 آماده شود.

به گزارش ایسنا، قسمت قبلی فیلم «جیمز باند» با عنوان «سقوط آسمانی» توانست به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه با فروش بیش از یک میلیارد دلار دست یابد و علاوه بر «دنیل گریگ»، نقش منفی آن را «خاویر باردم» بازیگر سرشناس اسپانیایی ایفا کرد.