کوین اسپیسی، تاجری در قالب گربه

0
159

کوین اسپیسی بازیگر مطرح سینما و تئاتر با پایان یافتن دوره کاری‌اش در تئاتر ویکتوریایی لندن، این بار در یک کمدی به نقش‌آفرینی می‌پردازد.

 کوین اسپیسی که به تازگی جایزه گلدن گلوب را به دست آورد، به سنت قدیمی هالیوود در ساخت کمدی مبتنی بر تغییر فیزیکی روی آورده است.

در فیلم «فیلم » به کارگردانی بری ساننفلد سازنده «مردان سیاهپوش» اسپیسی در نقش تاجری ظاهر می‌شود که پس از تجربه یک ماجرای تصادفی، به قالب یک گربه فرو می‌رود.

هر چند جزییات بیشتری از این فیلم روشن نشده اما کارگردان آن را یک کمدی بامزه، احساسی و مربوط به کسب و کار خوانده است. هنوز روشن نشده که آیا گربه وارد کالبد اسپیسی می‌شود یا او به کالبد گربه فرو می‌رود، اما با توجه به توانایی‌های ویژه اسپیسی به نظر می‌رسد نقشی ایده‌آل برای وی باشد.

به این ترتیب او پس از بازی در فیلم کمدی «روسای وحشتناک» اکنون یک بار دیگر در نقشی کمدی فرو می‌رود.

این بازیگر که دو اسکار در کارنامه‌اش دارد در حال حاضر در حال بازی در درامی با عنوان «الویس و نیکسون» است که در آن در نقش رییس جمهوری آمریکا بازی می‌کند. مایکل شانون در این فیلم در نقش الویس سلطان راک بازی می‌کند. این فیلم درباره دیدار مشهور این دو شخصیت در سال 1970 است.

او همچنین قرار است در یک نقش جدید در تئاتر «ویکتوریای» لندن به روی صحنه برود. او از سال 2003 کارگردان هنری این تئاتر بود. او بار دیگر در یک نمایش تک نفره در نقش مردی به نام کلارنس دارو به روی صحنه می‌رود. این نمایش را او سال پیش نیز در طول شش هفته اجرا کرده بود.

نقش فرانک آندروود شخصیت سیاسی‌ای است که او در مجموعه تلویزیونی تحسین شده «خانه پوشالی» ایفا کرد نیز در سومین فصل آن در شبکه نتفیکس پخش می‌شود. او برای این درام تلویزیونی گلدن گلوب 2015 را دریافت کرد.

به گزارش مهر به نقل از گاردین، کوین اسپیسی 55 ساله بازیگر، کارگردان، نویسنده، تهیه کننده و کمدین است. او از دهه 80 به روی صحنه رفت و بعد وارد تلویزیون شد و از اوایل 1990 وارد سینما شد و اولین اسکارش را برای بازی در نقش مکمل «مظنونان همیشگی» در سال 1995 گرفت. او برای «زیبای آمریکایی» نیز در سال 1999 اسکار بازیگر مرد را گرفت.