کوچک‌زاده: مطهری به من فحش رکیک داد

0
493

مهدی کوچک زاده در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر قرار است مذاکرات مجلس علنی باشد و گزارش کامل از رادیو و روزنامه رسمی منتشر شود در همین مجلس آقای مطهری فحش رکیکی به من دادند که متاسفانه هم آن را از صورت مذاکرات حذف کردند و هم پخش نشد بنابراین خواهش می‌کنم آن را در صورت مذاکرات بیاورید.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان، نطق روز یکشنبه علی مطهری که در خصوص حوادث سال ۸۸ و برخورد صداوسیما صحبت می‌کرد٬ به انتقاد از صداوسیما پرداخت چراکه به اعتقاد وی این رسانه در موضوع ۹دی راه افراط را در پیش گرفته بود و بر طبل تفرقه می‌کوبید. صحبت‌های مطهری در ادامه به موضوع حصر اختصاص داشت که دیدگاه‌های مطهری به مذاق نمایندگان خوش نیامد تا ادامه نطق او با فریادهای نمایندگان همراه شود.

کوچک زاده در مجلس شورای اسلامی افزود: حیثیت مجلس را کسانی که آرزو می‌کنند در دوره بعد بر کرسی‌های اینجا تکیه بزنند با بی‌ربط نوشتن در روزنامه‌ها و سایت‌هایشان زیر سوال برده‌اند؛ بنابراین آن فیلم را پخش کنید که مشخص شود آقای مطهری چه کرد و دوستانی که دلشان برای نظام سوخت چه کردند.

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: من در این روز در بیمارستان بالای سر مادرم بود اما سایت آقای توکلی یک نقاشی را منتشر کرد که انگار من دارم آقای مطهری را پایین می‌کشم. آقای توکلی این اخلاق است؟ رهبر معظم انقلاب ما را به پرهیز از بی‌اخلاقی دعوت کرده‌اند و این کارها به نظر من درست نیست.

کوچک زاده در پایان گفت: خواهش می‌کنم فیلم و اظهارات فحاشی آقای مطهری را در متن مذاکرات بیاورید.