کنت برانا به هرکول پوآرو جان دوباره می‌بخشد

0
171

 کنت برانا در حال مذاکره برای ساختن فیلم جدیدی بر مبنای داستان «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» است.

این کارگردان که به تازگی با کارگردانی فیلم موفق دیسنی یعنی «سیندرلا» در سینماها حضور داشت، برای اقتباس از کتاب مشهور آگاتا کریستی انتخاب شده است.

مایکل گرین فیلمنامه این اثر را برای کمپانی فاکس نوشته است. این داستان با تمرکز بر شخصیت هرکول پوارو برای تحقیق درباره قتل یک ثروتمند آمریکایی در قطار نوشته شده است.

مارک گوردون، سیمون کینبرگ و ردیلی اسکات کار تهیه این فیلم را برعهده دارند.

این رمان کارگاهی را آگاتا کریستی در سال ۱۹۳۴ نوشته است و نخستین فیلمی که از آن ساخته شد با بازی آلبرت فینی، مارتین بلاسام و جرج کولوریس در سال ۱۹۷۴ اکران شد.

فیلم «سیندرلا» ساخته برانا با بازی لیلی جیمز که اوایل ۲۰۱۵ اکران شد، فروشی ۵۳۲.۷ میلیون دلاری را ثبت کرد. برانا «جک رایان: سایه جان می‌گیرد» را پیش از این ساخته بود و «تور» برای کمپانی مارول و دیسنی نیز به کارگردانی او جلوی دوربین رفت.

کنت برانا که به تازگی یک کمپانی جدید تاسیس کرده است، اعلام کرد پنج نمایش از شکسپیر تا جان آزبورن را پاییز امسال روی صحنه می‌برد.

این چهره مشهور تئاتر بریتانیا که لقب «سِر» دارد، به عنوان یک کارگردان موفق نیز شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، پیش از این اعلام شده بود او در حال مذاکره با مارتین اسکورسیزی برای ساخت فیلمی با الهام از «مکبث» است که در سال ۲۰۱۳ در منچستر به صحنه برده بود.