کناره‌گیری «دی‌کاپریو» از یک پروژه سینمایی

0
160

«لئوناردو دی‌کاپریو» بازیگر سرشناس هالیوودی از پروژه ساخت فیلم زندگی نامه «استیو جابز» مالک فقید کمپانی اپل به کارگردانی «دنی بویل» کنار کشید.

دی‌کاریو که گزینه اصلی بازی در نقش اصلی فیلم زندگی‌نامه «استیو جابز» به کارگردانی «دنی بویل» ضمن کناره‌گیری از بازی در این نقش گفت؛ قصد دارد مدتی طولانی از بازیگری فاصله بگرد.

«دی کاپریو» قرار بود پس از بازی در فیلم «انتقام‌جو» به کارگردانی «آلخاندرو گونزالو ایناریتو» که هم‌اکنون در مرحله تولید قرار دارد، در نقش «استیو جابز» مقابل دوربین «دنی بویل» برود تا دومین همکاری وی با این کارگردان سرشناس انگلیسی پس از 14 سال رقم بخورد.

این فیلم که هنوز عنوانی برای آن در نظر گرفته نشده است به تهیه‌کنندگی «اسکات رودین» و فیلمنامه‌ای از «آرون سورکین»، نویسنده فیلم «شبکه اجتماعی» ساخته «دیوید فینچر» و براساس کتاب پرفروش زندگی‌نامه «استیو جابز» نوشته «والتر ایساکسون» ساخته خواهد شد و به سه اپیزود مهم به زندگی مالک فقید کمپانی اپل می‌پردازد.

در ابتدا قرار بود «دیوید فینچر» کارگردان صاحب نام آمریکایی ساخت فیلم زندگی نامه «استیو جابز» را با بازی «کریستین بیل» درنقش اصلی بر عهده بگیرد که کمپانی سونی در نهایت با او به توافق نرسید و حالا «دنی بویل» باید در جستجوی گزینه‌ای جدید برای جایگزینی «دی‌کاپریو» باشد و هم‌اکنون نام «کرستین بیل»، «مت دیمون» و «بردلی کوپر» به عنوان گزینه‌های احتمالی مطرح است.

 

به کزارش ایسنا؛«جزیره شاتر» از «مارتین اسکورسیزی»، «آغاز» ساخته «کریستوفر نولان»، «جانگوی آزاد شده» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» و «گتسبی بزرگ» ساخته «باز لورمن» از جمله فیلمهایی هستند که «دی‌کاپریو » در چند سال اخیر در آنها نقش آفرینی کرده است.