کمپانی برد پیت منتخب انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا شد

0
219

كمپانی پلن بی متعلق به برد پيت جايزه «بينش سال 2015» را از انجمن تهيه‌كنندگان دريافت كرد.

 انجمن تهيه‌كنندگان آمريكا كمپاني پلن بي انترتينمنت برد پيت را به عنوان دريافت‌كننده جايزه بينش سال 2015 خود انتخاب كرده است. اين كمپاني فيلم «12 سال بردگي» را تهيه كرد كه برنده جايزه اسكار بهترين فيلم سال گذشته شد و همچنين فيلم «سلما» را ساخته كه در فصل جوايز امسال از رقباي جدي است.

پيت به همراه ديدي گاردنر و جرمي كلاينر كه همكارانش در پلن بي هستند اين جايزه را در بيست و ششمين مراسم سالانه جوايز انجمن منتقدان دريافت خواهند كرد. اين مراسم كه روز بيست و چهارم ماه ژانويه در سنتوري پلازاي هايات ريجنسي برگزار مي‌شود، جايزه بينش خود را به تهيه‌كنندگان تلويزيون، فيلم و رسانه‌هاي نو اهدا مي‌كند كه از طريق اجرا و داستان‌سرايي الهام‌بخش خود موفق به بهبود فرهنگ آمريكايي شده‌اند.

انجمن تهيه‌كنندگان آمريكا در بيانيه رسمي خود گفت: كمپاني پلن بي انترتينمنت به خاطر تهيه داستان‌هايي كه جاني تازه به بخش‌هاي زيبا و در بعضي موارد دردناك تاريخ كشورمان بخشيده‌اند جايزه بينش را دريافت خواهد كرد.

تاد بلك و رايان مورفي رييس‌هاي جوايز انجمن تهيه‌كنندگان گفتند: به مدت بيش از يك دهه كمپاني پلن بي انترتينمنت در صنعت سرگرمي باعث الهام‌ خلاقيت‌ها و نوآوري‌هاي ويژه‌اي شده است. اين كمپاني در دو زمينه تلويزيون و فيلم به خلاقيت‌هاي جديد هنري دست يافته و ديالوگ‌هاي ضروري درباره تاريخ و فرهنگمان به وجود آورده است. ما در سال‌هاي آينده نيز منتظر لذت بردن از آثار آن‌ها هستيم و از اينكه مي‌توانيم جايزه بينش امسال را به آن‌ها تقديم كنيم بسيار خوشحال هستيم.

از كساني كه پيش از اين دريافت‌كننده اين جايزه بوده‌اند مي‌توان به كريس ملداندري تهيه‌كننده و موسس كمپاني ايلومينيشن انترتينمنت، راسل سيمونز، لارا زيسكين تهيه‌كننده و جف اسكول و جوئل گالن رييس‌هاي كمپاني پارتيسيپنت ميديا كه فيلم «آمريكا: تجليلي از قهرمانان» را ساختند اشاره كرد.

سريال «قلب معمولي» شبكه اچ‌بي‌او، فيلم آخر الزماني زامبي «جنگ جهاني زي»، «درخت زندگي» و «مرحوم» از جمله ديگر آثار ساخت كمپاني پلن بي انترتينمنت هستند.

به گزارش  مهر به نقل از ورايتي، سال پیش برد پیت برای تهیه فیلم «12 سال بردگی» جایزه اسکار را دریافت کرد و با دریافت این جایزه از سوی انجمن تهیه کنندگان آمریکا، بعید نیست امسال هم از چنین شانسی برخوردار باشد.