کلینت ایستوود به سراغ یک داستان واقعی دیگر می‌رود

0
155

کارگردان مشهور سینما قصد دارد ماجرای واقعی یک آدم ربایی را موضوع فیلم بعدی‌اش قرار دهد.

 کلینت ایستوود کارگردان می‌خواهد بر مبنای بیوگرافی جسیکا بوخانان که موضوع آدم‌ربایی واقع شد، فیلم بعدی‌اش را بسازد.

ایستوود پس از ساخت «تک تیرانداز آمریکایی» با بازی بردلی کوپر و «سالی» با بازی تام هنکس، که هر دو بر مبنای زندگینامه‌های واقعی ساخته شده بودند، می خواهد به سراغ یک زندگینامه واقعی دیگر برود و این بار با اقتباس از خاطرات جسیکا بوخانان با عنوان «عجایب غیرممکن» فیلم بعدی اش را بسازد.

این کتاب که نوشته بوخانان و همسرش اریک لندمالم است از تجربه ربوده شدن او توسط شبه‌نظامیان سومالیایی و نجات او توسط تیم «سیل» در سال ۲۰۱۲ می‌گوید. این زن وقتی برای اهداف انسان‌دوستانه در آن منطقه خدمت می‌کرد در شرق آفریقا ربوده شد.

بوخانان با همکارش در سال ۲۰۱۱ توسط دزدان ربوده شد. لندمالم سعی کرد با آژانس‌های مختلف کار کند تا بتواند همسرش را نجات دهد و سرانجام  پرزیدنت اوباما با تعیین تکلیف کردن برای یک تیم «سیل»، وارد این ماجرا شد.

برایان هلگلند که با ایستوود برای نوشتن «رود اسرارآمیز» و «رود خونین» کار کرده بود، در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است.

ایستوود در ماه آگوست (مرداد) با گفتن این که آمریکایی‌های جوان یک نسل رام و گربه‌وار هستند و پس از آن با حمایت از دونالد ترامپ در راس خبرها قرار گرفت و در عین حال فیلم «سالی» او با اقبال زیادی در آمریکا روبه رو شد و در حالی که در ماه سپتامبر اکران شد، تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرده است.

در این فیلم تام هنکس در نقش خلبانی ظاهر شده که تصمیم گرفت یک پرواز مسافری را در رودخانه هادسن در نیویورک فرود بیاورد چون ورود پرندگان وحشی داخل موتور هواپیما، آن را از کار انداخته بود. این فیلم به عنوان یکی از امیدداران اسکار هم مطرح است.

«سالی» پس از «تک تیرانداز آمریکایی» محصول سال ۲۰۱۴ ساخته شد که در آن بردلی کوپر در نقش یک عضو ناوی آمریکایی به نام کریس کایل و عملیات او در عراق ساخته شده بود. این فیلم تنها در آمریکا ۳۵۰ میلیون دلار فروش کرد و در جوایز اسکار نامزد چند جایزه شد و در نهایت جایزه تدوین صدا را برد.