کلینت ایستوود از قهرمانان واقعی در فیلم جدید خود استفاده می کند

0
170

سه شهروند آمریکایی که جلوی یک حمله تروریستی را گرفتند، در جدیدترین فیلم بازیگر و کارگردان کارکشته آمریکایی نقش خودشان را ایفا خواهند کرد.

در حرکتی غیرعادی کلینت ایستوود از آنتونی سدلر، الک اسکارلاتوس و اسپسنر استون خواسته در فیلم بعدی اش که «قطار ۱۵:۱۷ به پاریس» نام دارد، نقش خودشان را بازی کنند. این فیلم داستان سه آمریکایی را تعریف می کند که جلوی یک تروریست را در قطاری که به سمت پاریس حرکت می کرد، گرفتند.

جنا فیشر، جودی گریر و ری کوراسانی هم در این فیلم نقش شخصیت قهرمانانی واقعی را ایفا خواهند کرد. سه بازیگر دیگر هم نقش نسخه های جوان تر سدلر، اسکارلاتوس و استون را بازی می کنند. این انتخاب ایستوود شبیه حرکتش در فیلم «گرن تورینو» است که غیر از خودش در نقش اول، از مجموعه بازیگرانی تقریبا ناشناخته استفاده می کرد.

بعد از منتشر شدن این خبر که این پروژه قرار است فیلم بعدی ایستوود بعد از «سالی» که بسیار پرفروش شد باشد، او جستجویی گسترده برای پیدا کردن بازیگرانی را آغاز کرد که قرار است نقش این سه آمریکایی را بازی کنند. مدتی پیش به نظر می رسید که استودیو  ایستوود انتخاب های شان را کرده اند، اما در لحظه آخر آن ها تصمیم گرفتند که از خود سدلر، اسکارلاتوس و استون استفاده کنند.

منابع آگاه می گویند با وجود اینکه این سه نفر نقش های قابل توجهی در این فیلم ایفا خواهند کرد، انتظار می رود فیلم از دوران کودکی آن ها آغاز شود و داستان دوستی آن ها را تا لحظه ای تعریف کند که زندگی شان را برای همیشه تغییر داد. یعنی نقش آن ها در این فیلم یک نقش اول کامل نخواهد بود.

این فیلم با اقتباس از کتابی نوشته سدلر، اسکارلاتوس و استون ساخته می شود و جفری ای. استرن و بروس برمن مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی آن را بر عهده خواهند داشت. دوروتی بلیسکال فیلمنامه این پروژه را خواهد نوشت.

در همراهی با تیم مور، کریستینا ریورا و جسیکا مایر، ایستوود فیلم را تهیه خواهد کرد. کمپانی های برادران وارنر و ویلج رودشو آن را در مناطق مختلف توزیع می کنند.

این فیلم هم از روند اخیر فیلمسازی ایستوود پیروی می کند که او ترجیح می دهد داستان زندگی قهرمانان واقعی را روی پرده سینما ببرد. فیلم های قبلی اش یعنی «تک تیرانداز آمریکایی» و «سالی» هم همینطور بودند و توانستند در باکس آفیس عملکرد بسیاری خوبی داشته باشند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، پیش از اینکه ایستوود تصمیم بگیرد «قطار ۱۵:۱۷ به پاریس» پروژه جدیدش خواهد بود، داشت احتمال ساخت چند فیلم دیگر از جمله «شانس غیرممکن» را در نظر می گرفت که داستان یک زن بشردوست به اسم جسیکا بیوکنن را تعریف می کند که در حین کار کردن در سومالی ربوده شد، اما مدتی بعد توسط کماندوهای نیروهای ویژه ارتش آمریکا نجات پیدا کرد.