«کلئوپاترا» به ساخت نزدیک ‌شد

0
336

پتی جنکینز کارگردان و گل گدوت بازیگر «زن شگفت‌انگیز» برای ساخت «کلئوپاترا» برای پارامونت انتخاب شدند.

به نظر می‌رسد این بار قرار است بازیگر فیلم «زن شگفت انگیز» تاج طلای کلئوپاترا را بر سربگذارد.

بار دیگر خبری از ساخت نسخه جدید سینمایی از ملکه مصر «کلئوپاترا» مطرح شده تا درامی تاریخی را این بار به کارگردانی پتی جنکینز روانه سینماها کند.

در حالی که پارامونت پیکچرز حقوق ساخت این پروژه را به دست آورده حالا گل کدوت جایگزین نقشی می‌شود که زمانی الیزابت تیلور آن را ایفا کرده بود. هر چند آن فیلم که برای کمپانی فاکس قرن بیستم ساخته شده بود تقریباً با شکست تجاری روبه رو شد، این یکی شاید بتوند جان سالم به در ببرد.

تا کنون پروژه‌های متعددی برای ساخت «کلئوپاترا» در معرض توجه قرار گرفته و در سال‌های اخیر سونی قصد داشت فیلم را با بازی آنجلینا جولی و سپس لیدی گاگا در این نقش بسازد. البته هنوز روشن نیست کار این پروژه به کجا رسیده است.

در مقاطعی از کارگردانی جیمز کامرون، دنی ویلنوو و دیوید فینچر نیز یاد شده بود.

برای فیلم جدید لایتا کالوگریدیس به عنوان نویسنده فیلمنامه انتخاب شده است. او نویسنده فیلمنامه «اسکندر» الیور استون و «شاتر آیلند» مارتین اسکورسیزی بود.

اما واتس رییس پارامونت پیکچرز علاقه زیادی به جلو انداختن این پروژه داشته است. وی از ماه ژوئن به این کمپانی پیوسته و تا اینجا برای کمپانی موثر بوده است.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، همکاری گل کدوت و پتی جنکینز در دنباله «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» بار دیگر شکل گرفت که انتظار می‌رود ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ اکران شود.