کشته شد یکی دیگر از اعضای بسیج ایران در سوریه

0
171

منابع خبری وابسته به سپاه و بسیج ایران روز شنبه از کشته شدن یکی از عناصر بسیج که برای جنگ در کنار نیروهای اسد به سوریه رفته بود خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سایت وابسته به سپاه وبسیج “محمدحسین مرادی” یکی از بسیجیان پایگاه “نجف اشرف” صبح روز جمعه در سوریه به دست مخالفان اسد به قتل رسید.

این اولین بار نیست که عناصر سپاه و بسیج ایران در سوریه کشته می شوند. از آغاز قیام مردم سوریه علیه رژیم اسد، ایران اقدام به ارسال نیروهایی از سپاه و بسیج برای کمک به اسد در سرکوب سوری کرده است به طوری که تاکنون چندین فرمانده از سپاه و بسیج به ئست انقلابیون سوریه کشته شدند.

پیشتر جواد قدوسی عضو مجلس شورا اعلام کرده بود که صدها گردان از سپاه و بسیج در کنار نیروهای بشار اسد در سوریه می جنگند. مقامات ایران می گویند نیروهایشان و لشکر ابوالفضل العباس و حزب الله لبنان که مورد حمایت آنها هستند، برای دفاع از “آرامگاه حضرت زینب” به سوریه اعزام شدند، اما جمعه عکاش خبرنگار سوری می گوید:” این افراد برای قتل عام وجنایت وسرکوب قیام ملت سوریه عازم این کشور شدند. آرامگاه حضرت زینت بیش از هزار سال در سوریه است و مورد احترام همه مسلمانان بوده و هست وهیچ ربطی به جنگ فرقه ای که ایران راه انداخته ندارد ایران برای حمایت از اسد به شعارهای مریض فرقه گرایانه متوسل شده است”.