کشته شدن رئیس اداره جرایم جنایی ایرانشهر

0
422

به گزارش صدای آلمان؛ خبرگزاری‌های ایران از کشته شدن رئیس اداره جرایم جنایی ایرانشهر در درگیری مسلحانه با “اشرار مسلح” خبر داده‌اند. طبق این خبرها یکی از “اشرار باسابقه” نیز کشته و یک نفر دستگیر شده است.

فرماندهی انتظامی ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری‌های فارس و ایرنا از کشته شدن ستوان یکم تقی‌زاده، رئیس اداره جرایم جنایی ایرانشهر در درگیری مسلحانه با “اشرار و سارقان مسلح” در این شهر در عصر روز پنج‌شنبه (۱۲ فروردین/ ۳۱ مارس) خبر داد.

به گفته او، یکی دیگر از پرسنل انتظامی نیز زخمی شده است. در ادامه جلیلیان گفت: در این درگیری مسلحانه یک نفر که “دارای پرونده سرقت مسلحانه و راهبندی” بوده و و متواری گشته بود، کشته شده است. او اضافه کرد، همان فرد سال گذشته معلمی را در ایرانشهر “به قتل رسانده بود.” یکی از دیگر از همراهان این فرد دستگیر شده است.

در همین رابطه، کمپین فعالین بلوچ به نقل از منابع محلی نیز گزارش داد که عصر امروز پنجشنبه در خیابان روزبه (امام علی) درگیری بین ماموران و افراد ناشناسی رخ داده که در نهایت به کشته شدن ستوان یکم تقی زاده رئیس اداره جرائم جنایی منجر شده است.

سایت های داخلی نیز این درگیری را “با اشرار مسلح سابقه دار” عنوان کرده اند اما از بیان جزئیات بیشتر خود داری کرده اند.

منابع محلی از زخمی شدن چند تن دیگر نیز گزارش داده اند اما وبسایت های داخلی در نقل قول از مسئولان امنیتی به این موضوع اشاره ایی نکرده اند.

تا کنون از جزئیات بیشتر این درگیری اطلاعی در دست نیست.