کریسمس با طعم سینما..

0
143

شرکت واینشتین زمان اکران فیلم “آگوست: اوساژ کانتی” با بازی مریل استریپ و جولیا رابرتز را به کریسمس منتقل کرد.

به گزارش  مهر به نقل از ورایتی، کمپانی واینشتین تاریخ اکران یکی از امیدهای اصلی اش برای بردن جایزه های مهم سالU یعنی فیلم “آگوست: اوساژ کانتی” را به روز کریسمس منتقل کرد.

با این حساب کریسمس سینماها شلوغ می شود زیرا فیلم های دیگری هم قرار است در آن زمان اکران شوند از جمله درام اکشن جدید کیانو ریوز با نام “47 رونین” و تریلر اکشن پارامونت با بازی کریس پاین و کایرا نایتلی با نام “جک رایان” و کمدی جدید فاکس با نام “زندگی مخفی والتر میتی”.

استودیوی واینشتین همچنین تاریخ اکران فیلم زندگینامه “گریس موناکو” با بازی نیکول کیدمن در نقش ستاره هالیوودی که به یک پرنسس تبدیل شد را از 27 دسامبر به 27 نوامبر، یعنی روز قبل از عید پاک منتقل کرد.

فیلم “آگوست: اوساژ کانتی” توسط جان ولز کارگردانی شده و توسط جورج کلونی و گرنت هسلوف تهیه شده است. بازیگران اصلی این فیلم مریل استریپ در نقش مادری که قرص زیاد می خورد و جولیا رابرتز به عنوان دختر تلخ و تند و تیزش هستند.

بازیگران دیگر فیلم کریس کوپر، بندیکت کامبربچ، ایوان مک گرگور، سم شپرد، ابیگیل برزلین و جولیت لوییس هستند. نمایشنامه ای که این فیلم با اقتباس از آن ساخته شده است توسط تریسی لتس نوشته شده و زمانی که در سال 2007 در برادوی برای اولین بار به نمایش در آمد تمام جایزه های مهم از جمله جایزه پولیتزر را از آن خود کرد.