کریستوفر پلامر با فیلم جدید اتوم اگویان به جشنواره کن می‌رود

0
234

حق پخش فیلم جنایی «به خاطر بسپار» ساخته جدید اتوم اگویان فیلمساز کانادایی با بازی کریستوفر پلامر در جشنواره فیلم کن عرضه می‌شود.

کریستوفر پلامر در فیلم جنایی «به خاطر بسپار» که توسط اتم ایگویان کارگردانی شده است، نقش‌آفرینی می کند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به مارتین لانداو، دین نوریس، برونو گانز، هاینز لیون و گونتر لمپرخت اشاره کرد.

آری لانتوس و رابرت لانتوس مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند و مارک موسلمن و آنانت سینگ از تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. داستان فیلم «به خاطر بسپار» اینطور توصیف شده است: یک فیلم ماجراجویانه که در آن تیره‌ترین بخش تاریخ امروز با یک ماموریت انتقام‌جویانه معاصر برخورد می کند.

این فیلم از روی فیلمنامه غیراقتباسی بنجامین آگوست ساخته می‌شود.

پلامر که پیش از این نیز در فیلم سال 2002 «آرارات» با اگویان همکاری کرده بود در این‌باره گفت:‌ شدیدا منتظر همکاری دوباره با اتم اگویان و رابرت لانتوس هستم؛ این بار بر روی داستانی که می‌تواند در عین حال هم شوک آور، هیجان انگیز و در حد فوق العاده‌ای قدرتمند باشد.

پلامر در سال 2010 برای نقش آفرینی در فیلم «تازه کاران» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. از فیلم های بعدی او می توان به «جاعل» و «تصور کن» اشاره کرد.

کریستوفر پلامر سال پیش در فیلم «جاعل» در مقابل جان تراولتا و تای شریدن بازی کرد. او نقش پدر تراولتا را ایفا کرده بود. تراولتا در این فیلم مجبور بود با پدرش یک کار دزدی بزرگ را انجام دهد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اگویان نیز گفت: من از کار کردن با رابرت روی هشتمین پروژه‌مان در کنار هم بسیار هیجان زده هستم. بن آگوست داستانی مجذوب‌کننده و پیچیده نوشته که با وضوح احساسی خاصی بیان می‌شود. کریستوفر پلامر از بهترین بازیگران دنیاست و این هم تبدیل به یکی از شناخته‌شده‌ترین نقش آفرینی‌هایش خواهد شد.