کارگردان «جان ویک» بر صندلی کارگردانی «ددپول ۲» می‌نشیند

0
250

دنباله «ددپول» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم با ریتینگ R در تاریخ به کارگردانی دیوید لیچ ساخته خواهد شد.

کمتر از یک ماه بعد از اینکه تیم میلر به خاطر اختلاف‌ با رایان رنولدز ستاره فیلم «ددپول ۲» از این پروژه جدا شد، دیوید لیچ کارگردان «جان ویک»‌ به عنوان کارگردان جدید آن انتخاب شد.

لیچ که تریلر «سردترین شهر»‌ با نقش‌آفرینی شارلیز ترون را هم کارگردانی کرده، بعد از جدایی میلر در روز بیست و دوم اکتبر به عنوان کسی که بیشترین شانس را برای کارگردانی دنباله «ددپول» دارد، معرفی شده بود. با این حال جدایی میلر ناگهانی و تعجب‌آور بود چون او در پروسه نوشتن فیلمنامه به سر می‌برد و همه انتظار داشتند خودش هم مسئولیت کارگردانی پروژه را بر عهده داشته باشد.

فاکس ماه آوریل در مراسم سینماکان گفته بود رنولدز و میلر هر دو بازخواهند گشت. «ددپول» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال کمپانی فاکس بود و روز ولنتاین اکران شد. این فیلم ۷۸۲.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با ریتینگ R شد.

بخش اعظم تیم خلاق سازنده فیلم اول برای «ددپول ۲» بازمی‌گردد و استیسی اسنایدر رییس کمپانی فاکس هم در سینماکان تایید کرد که رِت ریس و پل وِرنیک فیلمنامه‌نویس هم بار دیگر مسئولیت نوشتن فیلمنامه را بر عهده خواهند گرفت. فاکس هنوز تاریخ اکرانی برای «ددپول ۲» تعیین نکرده است.

لیچ نخستین تجربه کارگردانی‌اش را به طور مشترک با چد استالسکی در فیلم «جان ویک»‌ داشت. او و استالسکی علاوه بر کارگردانی فیلم، هماهنگ‌کننده بدلکاری‌ها و کارگردانان واحد دوم آن هم بودند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی،‌ شایعه‌هایی به گوش می‌رسد که فاکس مراحل اولیه کار روی سومین فیلم «ددپول»‌ را هم آغاز کرده اما هنوز فیلمسازی برای آن پیدا نکرده است.