کارگردان‌های «فیلم لگو» به سراغ ستاره جنگ ستارگان می‌روند

0
379

کریستوفر میلر و فیل لورد کارگردان‌های «فیلم لگو»، به دنبال ساخت فیلمی بر اساس شخصیت هان سولو ستاره فیلم «جنگ شتارگان»، بار دیگر با یکدیگر همکاری می‌کنند.

 کریستوفر میلر و فیل لورد قصد دارند در یک پروژه مشترک به ساخت فیلمی درباره دوران جوانی هان سولو ستاره فیلم «جنگ ستارگان» که نقش او را هریسون فورد ایفا می‌کرد، بپردازند. لارنس کاسدان و جان کاسدان در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم هستند که قرار است برای ۲۵ ماه می ۲۰۱۸ روانه بازار شود.

خبرها حاکی از این است که این فیلم کاملاً متفاوت از فیلمی است که جاش ترانک قرار بود کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. اواسط ماه می، جاش ترانک از کارگردانی قسمت بعدی جنگ ستارگان استعفا کرد و مشغول ساخت فیلم «چهار شگفت انگیز» شد.

مساله‌ای که در گام اول فیل لورد و کریستوفر میلر با آن روبرو هستند، انتخاب بازیگری است که جذابیت، غرور و توانایی لازم برای بازی در نقش هان سولوی جوان را داشته باشد، شخصیتی که هریسون فورد نقش او را به خوبی ایفا کرد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،در میان اسامی احتمالی برای بازی در این نقش نام کسانی همچون تارون اگرتون، نیکولاس هولت، میلز تلر، انسل الگورت، گرت هدلاند، نات ولف، تای شریدان و گرنت گاستین به چشم می‌خورد.