کارن گیلان شخصیت منفی زن «نگهبانان کهکشان»..

0
1011

اکشن ماجراجویانه و ابر قهرمانانه «نگهبانان کهکشان» کاراکتر منفی زن قصه خود را پیدا و انتخاب کرد. کارن گیلان نقش شخصیت شرور این فیلم کمیک استریپی را بازی می‌کند.

 به گزارش  فارس، تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند اعلام سریع و پشت سر هم نام بازیگران نقش‌های مختلف فیلم، حکایت از شتاب در امر تولید آن می‌کند.

این تحلیل‌گران عقیده دارند تهیه‌کنندگان«نگهبانان کهکشان»در شرکت فیلم‌سازی مارول قصد دارند هر چه سریعتر کلید فیلم‌برداری آن را بزنند.

کارن گیلان بازیگر 20 ساله انگلیسی تبار سینما، یکی از بازیگران اصلی مجموعه پر بیننده انگلیسی علمی تخیلی«دکتر هو» است که مدتی قبل روی آنتن تلویزیون‌های جهان بود.

1
نگهبانان کهکشان

قصه «نگهبانان کهکشان» دارای دو کاراکتر اصلی زن منفی و خبیث است ،که البته هنوز اطلاعی از هویت و نوع کارها و اهداف آن‌ها در دست نیست.

شرکت فیلم‌سازی مارول، تا به امروز قصه فیلم‌نامه این فیلم و سیر ماجراهای آن را برای نمایندگان رسانه‌های گروهی فاش نکرده است.

با انتخاب کارن گیلان برای بازی در نقش یکی از دو کاراکتر اصلی زن منفی قصه فیلم، بزودی دومین بازیگر هم انتخاب و معرفی خواهد شد.

کریس پرات در نقش اصلی فیلم، در قالب پینر کوئیل رئیس گروه نگهبانان کهکشان بازی خواهد کرد. او که مثل تمام کاراکترهای قصه‌های کمیک استریپی هویتی دوگانه دارد، در مواقع خطر تبدیل به ابر قهرمانی به نام استارلرد می‌شود.

دیو بائوتیستا، زوئی سالدانا و مایکل روکر، سه کاراکتر دیگر ابر قهرمان قصه فیلم به نام‌های درکس ویرانگر، گامورا و یوندو هستند. آن‌ها با همراهی پیتر کوئیل/ استارلرد لقب نگهبانان کهکشان را دارند.

MV5BMTYxMDgzMjA5OV5BMl5BanBnXkFtZTcwMzMwMTUxNw@@._V1._SY314_CR10,0,214,314_
جیمزگان

لی پیس در نقش کاراکتر اصلی منفی قصه بازی خواهد کرد. هنوز هویت او در قصه فیلم برای رسانه‌های گروهی فاش شده است. روز قبل اعلا شد گلن گلوز هم به جمع بازیگران«نگهبانان کهکشان» پیوسته است.

کلید فیلم‌بردای این اکشن کمیک استریپی و ابر قهرمانانه حدود 20 روز دیگر زده می‌شود و کل صحنه‌های آن، در لوکیشن‌های مختلف کشور انگلستان فیلم‌برداری خواهد شد.

جیمزگان کارگردان«نگهبانان کهکشان» است. فیلم‌نامه فیلم را او با همراهی نیکول پرلمن و کریس مک کوی نوشته است. این فیلم برای اول ماه اگست سال 2014 به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود.