ژرار دوپاردیو در درام جنگ جهانی دوم بازی می‌کند

0
192

ژرار دوپاردیو بازیگر فرانسوی و سارا بلاگر در فیلمی مجاری –روسی درباره جنگ جهانی دوم بازی می کنند.

دپاردیو در این فیلم در نقش یک زندانی روسی از اردوگاه جنگ جهانی بازی می کند.

فیلم «وقت نمایش است، سیبری!» درامی با سرمایه گذاری مشترک از سوی مجارستان، آلمان و اتریش است که فیلمنامه آن را یک مجاری نوشته است.

این فیلم که قرار است با سرمایه 15 میلیون دلاری ساخته شود، توسط ربرت دورنهلم کارگردان نامزد اسکار ساخته می‌شود. در این فیلم سارا بلاگر نیز در نقش یک زن جوان اهل موسیقی ظاهر می‌شود و جیمی کمپل بوور نیز در نقش رهبر ارکستری بازی می‌کند که نمایش موزیکال 100 ساله را بار دیگر به روی صحنه می‌برد.

دپاردیو که سال پیش پاسپورت روسی گرفت تا کنون در نقش شخصیت‌های مختلف روسی بازی کرده که راسپوتین محصول مشترک فرانسه-روسیه از جمله آنها بود.

2 میلیون دلار از هزینه ساخت این فیلم از سوی بنیاد ملی فیلم مجارستان تامین شده که اندی وانیا تهیه کننده هالیوودی متولد بوداپست، در راس آن قرار دارد.

این فیلم که قرار است سال آینده در مجارستان، آلمان و اتریش فیلمبرداری شود ، برای اکران در سال 2016 در نظر گرفته شده است. این فیلم بر مبنای یک ماجرای واقعی از یکی از مشهورترین نمایش‌های صحنه‌ای موزیکال اروپا با عنوان کارداش پرینسس ساخته می شود که توسط سربازان زندانی در زندان سیبری در جنگ جهانی دوم دوباره به روی صحنه رفت.

پیتر کالمار تهیه کننده مجاری این فیلم گفته است : فیلم ما بر مبنای یک ماجرای واقعی از سربازان زندانی در منطقه سیبری ساخته شده که یک موزیکال کلاسیک را با دیدگاه خودشان به صحنه بردند.

ژرار دوپاردیو بازیگر مشهور فرانسوی امسال برای نمایش جدیدترین فیلمش «به نیویورک خوش آمدید» که به کارگردانی ابل فرارا ساخته شده، راهی کن شده بود. این فیلم که ژاکلین بیسه دیگر بازیگرش بود، درباره رسوایی اخلاقی دومینیک استراوس کان رییس سابق صندوق بین المللی پول در نیویورک ساخته شده است.

به گزارش مهر به نقل از د رپ، «اشتیاق متحد» به کارگردانی فردریک اوبرتین دیگر فیلم اخیر دپاردیو است که داستان آن مربوط به سال 1904 و درباره طرفداران فوتبال اروپای جوان ساخته شده و دپاردیو در نقش ژول ریمه که 33 سال ( از 1921 تا 1954) ریاست فیفا را برعهده داشت و مبتکر جام جهانی فوتبال بود، بازی کرده است.