ژاک اودیار برای اولین بار سترن انگلیسی می سازد

0
225

ژاک اودیار کارگردان صاحب نام فرانسوی برای اولین بار سراغ ساخت فیلم وسترن به زبان انگلیسی می رود.

 ژاک اودیار کارگردان صاحب نام فرانسوی و برنده نخل طلای کن، در یک برنامه رادیویی فرانسوی اعلام کرد که پروژه بعدی اش یک فیلم وسترن به زبان انگلیسی و با بازی جان سی.رایلی نامزد جایزه اسکار خواهد بود.

 قصه این فیلم که برگرفته از رمان «برادران سیسترز » نوشته پاتریک دِویت نویسنده کانادایی است، در دوره ای که تلاش برای کشف طلا در کالیفرنیا به اوج خود رسیده بود اتفاق می افتد و به داستان دو برادر می پردازد که استخدام می شوند تا یک کاشف معدن را به قتل برسانند. آنها از اورگون به سانفرانسیسکو می روند به این امید که مردی را که می‌خواهند به قتل برسانند پیشنهاد بهتری برای‌شان داشته باشد.

اودیار در این زمینه گفته است: فضای کلی این فیلم شبیه فیلم قبلی‌اش یعنی «Dheepan» است که در جشنواره فیلم کن حضور داشت و برنده جایزه نخل طلایی کن شد. او پیش از این هم در سال ۲۰۰۹ برای فیلم «یک پیامبر» با بازی طاهر رحیم برنده جایزه بزرگ جشنواره کن شده بود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم اولین پروژه اودیار به زبان انگلیسی و با همکاری بازیگران هالیوودی است. رایلی اخیراً در فیلم «Les Cowboys»  به کارگردانی توماس بیدگاین بازی کرده است که قرار است در جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درآید.