ژان کلود ون دم به یک فیلم اکشن کانادایی پیوست

0
1101

فیلم اکشن «یک پوند گوشت» شاهد حضور ژان کلود ون دم در جمع بازیگرانش شد.

این بازیگر مشهور نقش‌های اکشن در این فیلم نقش اصلی را بازی می کند. این فیلم فیلمی از سینمای مستقل کانادا به کارگردانی ارنی بارباراش سازنده فیلم هایی چون «6 گلوله» و «بازی‌های کشتار» است.

فیلمبرداری این فیلم قرار است در مارس 2014 در چین شروع شود و ون دام در آن نقش مردی را تصویر می کند که زنی را از خطر نجات می دهد و صبح بعد با ماجراهای عجیبی در هتل روبه‌رو می‌شود و می‌بیند یکی از کلیه‌هایش را از دست داده است.

فیلمنامه این فیلم توسط جاشوآ جیمز نوشته شده است. «یک پوند گوشت» ( Pound of Flesh) در اصطلاح به معنی مجازات کردن فردی به قیمت آسیب دیدن اوست.

ون دم با صدور بیانیه ای در این باره گفت: دندان هایم را در «یک پوند گوشت» فرو می کنم چون دقیقا همان نوع شخصیت پردازی فیلم های اکشن در آن وجود دارد که من و هوادارانم بیشتر از همه آن را دوست داریم. فیلمی که در هسته مرکزی اش اکشن را قرار داده و داستانی فوق العاده آن را تکمیل می کند و مردمی واقعی که از لحظه اول دیدنشان روی صحنه برای مخاطب اهمیت پیدا می کنند، در آن دیده می شوند.

ژان کلود ون دم 2 ماه پیش با یک فیلم تبلیغاتی 76 ثانیه ای که نشان‌دهنده قدرت بدنی او بود، توجه زیادی را به خود جلب کرد و نشان داد هنوز از بیشترین توانایی جسمی برخوردار است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،این بازیگر 53 ساله و بلژیکی قرار است در ادامه فیلم «خیابان 21 پرش» محصول سونی با عنوان «خیابان 22 پرش» بازی کند.

 

Jean-Claude Van Damme the Secret Behind that Split

http://www.aceshowbiz.com/events/Expendables%202,%20The/jean-claude-van-damme-spanish-premiere-the-expendables-2-04.html