ژان رنو «سبک عقاب» را تجربه می‌کند

0
229

ژان رنو بازیگر مشهور فرانسوی در فیلمی که بر طبیعت تمرکز دارد، در نقش مردی از کوهستان ظاهر خواهد شد.

 ژان رنو به جمع بازیگران فیلم «سبک عقاب» ساخته ژراردو الیوارس پیوست. این فیلم به شیوه ای متفاوت ساخته می شود و روایت فیلمنامه ای را با تصاویر ضبط شده از طبیعت وحشی ترکیب می کند. رنو در این فیلم به مانوئل کاماچوی اسپانیایی ملحق می شود که در فیلم «در میان گرگ‌ها» که یکی از فیلم های پرفروش باکس آفیس 2012 اسپانیا بود نقش آفرینی کرده بود.

این فیلم که به عنوان داستانی از امید و اکتشاف توصیف شده است، در فیلمنامه، داستان پسر جوان آشفته ای به نام لوکاس (با بازی کاماچو) و یک جوجه عقاب را تعریف می کند. لوکاس این جوجه را که توسط یک جوجه بزرگتر از لانه به بیرون پرتاب شده، پیدا می کند و اسم او را هابیل می گذارد. این دو با یکدیگر به دنبال آغازی جدید در زندگی می روند. رنو در این فیلم نقش یک مرد کوهستانی را بازی می کند که با این پسر جوان آشفته حال ارتباط برقرار می کند.

فیلمبرداری این فیلم قرار است از ماه ژوئن آغاز شود و در اوایل سال 2015 روی پرده های سینما برود. این فیلم همچنین از تصاویر ضبط شده طی چهار سال در کوهستان های اتریش و تایرول جنوبی توسط اوتمار پنکر و جرالد سالمینا کارگردانان طبیعت وحشی نیز استفاده می کند.

والتر کوئلر مدیر اجرایی استودیوی ترا میتر فکچوال که واقع در وین است، پیش بینی می کند که ترکیب تصاویر ضبط شده از طبیعت وحشی و تصاویر فیلمنامه ای بتواند با بینندگان ارتباط خاصی برقرار کند. این کمپانی یکی از بخش های رد بول مدیا هاوس است.

جوآن ری تهیه‌کننده نیز گفت: ما از اینکه ژان رنو در این پروژه حضور خواهد داشت و می تواند شور و حرارت و احترامی که برایش وجود دارد را برای فیلم به ارمغان بیاورد بسیار خوشحال هستیم.

ژان رنو 65 ساله و از بازیگران مطرح فرانسوی در عرصه جهانی است. «لئون حرفه ای»، «رونین»، «آبی بیکران»، «پلنگ صورتی»، «رمز داوینچی» و «هتل رواندا» از مشهورترین فیلم های اوست. او قرار است در سال 2014 با فیلم «تاکسی قرمز» و «هکتور در جستجوی خوشبختی» راهی پرده های سینماها شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،رنو به عنوان بازیگری فرانسوی- اسپانیایی شناخته می شود و از خانواده ای اسپانیایی در مراکش زاده شده است. او بارها به عنوان محبوب ترین بازیگر فرانسوی انتخاب شده و چند بار نامزد دریافت جایزه سزار بوده است.