چرا تام هنکس بهترین است؟

0
511

تام هنکس همیشه از محبوب‌ترین شخصیت‌های هالیوود بوده است. محبوبیت او به دلیل شخصیت خودش و همچنین شخصیت‌هایی است که بازی کرده است.

در یک نظرسنجی که سال 2013 صورت گرفت، تام هنکس به عنوان معتمدترین آمریکایی انتخاب شد. محبوبیت او حتی از اوباما هم بیشتر بوده است.

اخیرا، تام هنکس از یک غریبه به شکلی زیبا تشکر کرده است. دلیل آن نیز این بوده که آن فرد کارت اعتباریِ تام هنکس را در خیابان پیدا کرده و تمام تلاش خود را انجام داده تا کارت را به دست تام برساند. تام هنکس نیز در جواب کار خوب او، از طریق توئیتر خود از آن فرد تشکر کرده است.

تام هنکس که اکنون 58 سال دارد در صفحه توئیتر خود نوشت: «شخصی به نام تونی کارت اعتباری من را در خیابانی در نیویورک پیدا کرد و آن را به من برگرداند. تونی، وجود تو این شهر را به محلی بهتر تبدیل می‌کند. ممنونم از تو، هنکس.»

گفتنی است هنکس به دلیل کارهای از این دست خود به یکی از چهره‌های محبوب هالیوود تبدیل شده است. در ماه فوریه، تام گروهی از «دختران پیش‌آهنگی» را در سان‌فرانسیسکو غافلگیر کرد. او ایستاد تا برای آن‌ها کلوچه و شیرینی بخرد، 20 دلار اضافی هم به آن‌ها داد.

دختران پیش‌آهنگی آمریکا تلاش می‌کند تا به دختران جوان آمریکایی ارزش‌هایی مانند صداقت، انصاف، شجاعت، مهربانی، شخصیت، خواهری، اعتماد و شهروند خوب بودن را از طریق فعالیت‌هایی مانند اردو، خدمات اجتماعی، آموزش کمک‌های اولیه و اهدای نشان آموزش دهد.

سپس تام هنکس از کسانی که او را می‌شناختند خواست که تا با او عکس یادگاری بگیرند. البته به شرطی که آن‌ها هم برای آن دختران خرید کنند. مادر یکی از این دختران گفت: «دخترش سرش از پا نمی‌شناخت. تام هنکس آدم باشخصیت و واقع‌بینی است.»

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، تام هنکس به دلیل بازی در فیلم‌های نجات آقای بنکس، فارست گامپ، ترمینال، اگه میتونی من بگیر و کاپیتان فیلیپس شخصیتی شناخته شده است.