پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر ایتالیا

0
161

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با شکست برابر تاهیتی از رسیدن به فینال جام جهانی بازمانده بود در دیدار رده بندی ایتالیا را شکست داد و به مقام سوم دست یافت.

 دیدار رده بندی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی بامداد روز دوشنبه بین تیم های ایران و ایتالیا در باهاما برگزار شد که در پایان شاگردان میرشمسی برابر لاجوردی پوشان به برتری ۵ بر ۳ رسیدند و عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

در این دیدار ملی پوشان کشورمان در دو وقت اول و دوم برتری محسوسی نسبت به حریف اروپایی خود داشتند و سه بار دروازه این تیم را باز کردند تا کار برای ادامه در وقت سوم راحت تر دنبال شود. محمد احمدزاده دوگل و محمدعلی مختاری یک گل برای ایران به ثمر رساندند.

در آخرین وقت سوم اما ایتالیایی ها که در بازی مرحله مقدماتی توانسته بودند ایران را شکست دهند بازهم برای رسیدن به برتری تلاش کردند و توانستند دو گل را جبران کنند و فاصله را به حداقل برسانند اما مسلم مسیگر توانست چهارمین گل ایران را به ثمر برساند تا اختلاف به دو گل برسد.

این اما پایان کار نبود و ایتالیا در فاصله کمتر از چهار دقیقه به پایان بازی توانست یکی دیگر از گل ها را جبران کند تا بازهم فاصله به حداقل برسد. بعد از این گل احمدزاده یک بار تیر دروازه ایتالیا را به لرزه در آورد.

به گزارش مهر؛ ملی پوشان کشورمان که از انگیزه بالایی برای کسب عنوان سوم جام جهانی برخوردار بودند یکبار دیگر توسط محمد احمدزاده به گل رسیدند تا اختلاف به دو گل برسد و با همان دوگل اختلاف بازی را به پایان بردند تا برای نخستین بار به عنوان سوم این مسابقات دست پیدا کنند.