پیرس برازنان در خاورمیانه ماجراجویی می‌کند

0
244

در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین اعلام شد پیرس برازنان در فیلم جدیدش راهی خاورمیانه می‌شود.

فیلم بعدی پیرس برازنان به کارگردانی رنی هارلین فنلاندی سازنده کهنه‌کار فیلم‌های اکشن ساخته می‌شود. داستان این فیلم در خاورمیانه می‌گذرد و درباره یک خلافکار است که در جریان یک سرقت بزرگ طلا قرار می‌گیرد.

پیرس برازنان قرارداد بازی در این فیلم را که با عنوان «ناجورها» ساخته می‌شود، امضا کرده است.

رنی هارلین سازنده «جان سخت ۲» و «افسانه هرکول» اواخر همین ماه ساخت این پروژه را در ابوظبی شروع می‌کند.

وی گفت از همراه بودن با جیمز باند سابق در این پروژه بسیار خوشحال است و از این یاد کرد که او و برازنان سال‌هاست با هم دوست هستند و دنبال پروژه مناسبی برای همکاری بودند.

وی افزود: نمی‌توانستم فکر کنم بازیگری بهتر از او برای این پروژه داشته باشیم.

بیشتر داستان «ناجورها» در خاورمیانه اتفاق می‌افتد و فیلمنامه آن توسط رابرت هنی نوشته شده است. داستان فیلم درباره ریچارد پیس یک خلافکار مشهور است که خودش را درگیر یک سرقت بزرگ طلا می‌بنید.

جیمی چانگ و هرمیونی کارفیلد دیگر بازیگران فیلم هستند.

تهیه‌کنندگان فیلم که گفته‌اند پس از کشف ابوظبی دلشان می‌خواست حتما یک فیلم در این مکان بسازند، اعلام کرده‌اند کار فیلمبرداری از ۱۸ فوریه شروع می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، خبر ساخت فیلم روز سه‌شنبه در بازار فیلم اروپایی برلیناله اعلام شد.

پیرس برازنان از سوی مجله پیپل در سال ۱۹۹۶ به عنوان یکی از ۵۰ مرد زیبای جهان و در سال ۲۰۰۱به عنوان جذاب‌ترین مرد زنده دنیا شناخته شد.

پیرس برازنان قبل از اینکه بر روی پرده سینما و بخصوص در نقش جیمزباند ظاهر شود، گرافیست تبلیغاتی بود.

پیرس برازنان در بررسی‌های انجام شده دربارهٔ بزرگترین هنرپیشه‌های مرد انگلستان در سال ۲۰۰۱ رتبه ششم را کسب نمود. به گفته خودش اولین فیلمی که تماشا کرده از سری مجموعه جیمزباند با عنوان گُلد فینگر بوده‌است. او همچنین یک کمپانی فیلم‌سازی به نام اریش دریم تایم دارد.

در یکی از قسمت‌ها او عنوان کرد، دوست داشته در فیلم (حماسه توماس کراین) با بازی استیو مک کوئین و فی داناوی بازی کند، اما ۱۶ سال بعد در بازسازی این فیلم، با رنه روسو بازی می‌کند.

او چهارمین هنرپیشه بعد از شون کانری می‌باشد که در چهار فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند ایفای نقش کرده‌است.

در فیلم‌های جیمزباند او علاوه بر دستمزد، اتوموبیل هم دریافت می‌کرد به‌طوری‌که برای بازی در فیلم چشم طلایی یک اتوموبیل ب ام و زد۳ و برای بازی در فیلم فردا هرگز نمی‌میرد یک اتوموبیل ب ام و سری ۸ و برای بازی در فیلم دنیا کافی نیست یک اتوموبیل ب ام و زد۸ دریافت نمود.