پیرس برازنان «امتیاز نهایی» را گرفت

0
246

پیرس برازنان به دیو باتیستا ملحق شد تا در فیلم «امتیاز نهایی» جلوی دوربین برود.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، پیرس برازنان در فیلمی از اسکات مان با عنوان «امتیاز نهایی» نقش آفرینی می‌کند که در بریتانیا و در استادیوم اپتون پارک وستهم کلید می‌خورد.

در این فیلم به جز دیو باتیستا، جولین چونگ و آلکساندرا دینو بازی خواهند کرد.

فیلمنامه این فیلم را برادران لینچ و جاناتان فرانک به اتفاق هم نوشته‌اند و ماجرای فیلم همانطور که از لوکیشن فیلمبرداری آن می‌توان انتظار داشت درباره یک رویداد ورزشی در این ورزشگاه است که با هجوم گروهی به شدت مسلح برای باج‌گیری، به هم می‌ریزد.

وستهم در فصل بعدی به استادیوم المپیک در شرق لندن منتقل می‌شود و این فیلم شاید آخرین خاطره‌ای باشد که از این استادیوم به جای می‌ماند.

پیرس برازنان بازیگر پیشین نقش جیمز باند که چهار بار در نقش جیمز باند مامور مخفی ام‌آی‌ ۶ (MI۶) ظاهر شده و در فاصله ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲ این نقش پرمخاطب را بازی کرده است، هم‌اکنون در حال بازی در یک سریال با عنوان «پسر» است که بر مبنای رمانی از فیلیپ مه‌یر ساخته می‌شود و درباره فراز و فرود یک خانواده مربوط با نفت تگزاس است. این بازیگر سال پیش در فیلمی به عنوان «آی تی» به کارگردانی جان مور جلوی دوربین رفت که به زودی اکران می‌شود.

باتیستا نیز که ۶ بار قهرمانی جهانی کشتی سنگین وزن را کسب کرده، پیش از این در فیلم «محافظان گالاکسی» ساخته استودیو مارول ظاهر شده بود و با دانیل کریگ در فیلم «اسکپتر» جلوی دوربین رفته بود.