پیدا شدن مارمولک در نان سنگک

0
409

در چند روز گذشته مشاهده مارمولکی در یک قرص نان تعجب همگان را در زاهدان برانگیخت.

به گزارش عصر هامون، گرسنه‌اید، بوی نان مشامتان را پر می‌کند، به نانوایی می‌رسید، و هیچ چیز بیشتر از نان تازه به آدم نمی‌چسبد؛ یک قرص نان می‌خرید و مشغول خوردن می‌شوید و به جای نان گرم چیزی لزج و تلخ دهانتان را پر می‌کند. به داخل نان نگاه می‌کنید. یک مارمولک درست در میان نان قرار گرفته است!

هر چند این اتفاق بسیار چندش‌آور است اما در چند روز گذشته فضای مجازی سیستان و بلوچستان را پر کرده است. ماجرای کشف مارمولک در یک قرص نان حکایت شهروندی است که با گلایه از این اتفاق در تماسی با مسئولان مرکز بهداشت خواهان رسیدگی به این موضوع شد با این وجود هنوز مقام مسئولی در این رابطه این اتفاق را تایید نکرده اما عکس منتشر شده در فضای مجازی سیستان و بلوچستان تصویر مارمولکی در نان را نشان می دهد که باعث تعجب شهروندان زاهدان شده است.

نانوایی متخلف در صورت تایید جریمه و پلمب می‌شود
عبدالرزاق پاکزاد مدیرگروه تخصصی بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این خصوص گفت: یکی از شهروندان زاهدان مارمولکی در نان مشاهده و با مرکز بهداشت تماس گرفت که بنده خواهان مشاهده نان از نزدیک شدم ولی تاکنون شخص مورد نظر نان را به بهداشت تحویل نداده است با این وجود مسئولان بهداشت به تمام نانوایی‎های زاهدان سرکشی و بازدید داشته‎اند.

وی با بیان اینکه هر سه ماه یکبار مسئولان بهداشت از نانوایی های سطح شهر بازدید و نظارت می‌کنند، بیان کرد: در صورتی که شخص معترض نان را به ما تحویل دهد و شکایتش را به صورت کتبی عنوان کند با خبازی متخلف برخورد و پلمب می شود.

پاکزاد تصریح کرد: در صورتی که نان قابل اثبات نشود رای نهایی را قاضی پرونده صادر می کند در غیر اینصورت مسئولین بهداشت با سرکشی و بازدید از محل با مشاهده شرایط فیزیکی و بهداشتی ظن را بر این می گذارند که اتفاق افتاده است.