پیام مهدي كروبي از حصر برای خزعلي

0
166

فاطمه كروبي و حسين كروبي که به عيادت دكتر مهدي خزعلي رفته بودند و ضمن ابلاغ سلام و پيام آیت الله مهدي كروبي به نقل از كروبي گفتند كه مهدي خزعلي مامور الهي است كه سخن حق را بگويد و استقامت كند، من براي او دعا مي كنم.

 مهدی کروبی نیز طی مدت حصر بارها به بیماری های مختلف مبتلا شده و به رغم همه محدودیت ها و فشارها همچنان بر سر عقاید و آرمان خود باقی مانده است.

 در همین حال، مادر شهید سهراب اعرابی در پیامی به مهدی خزعلی از او خواست به اعتصاب غذای خود پایان دهد.

 به گزارش ندای سبز آزادی، در پیام پروین فهیمی آمده است:

ضمن سلام خدمت دکتر مهدی خزعلی از شما خواهشمندم كه اعتصاب غذا را بشكنید هم به خاطر سلامتي خودتان كه براي همه ما مهم است وهم اينكه نبايد در مقابل حركتهاي فشار اين نامردان ما به حركتهاي انتحاري روي اوريم بلكه با دل وجان هر گونه سختي وزندان را تحمل كنيم با توجه به اينكه شما بيش از حد متحمل اعتصابهاي پي در پي بوده اید واگر قرار بود اينها تغيير رويه بدهند تا به حال مي دادند معلوم مي شود كه براي انها جان انسانها به هيچ وجه اهميت نداشته وتازه خيلي هم خوشحال مي شوند كه يكي از منتقدين شان كم شده وهر چه مي خواهند به سر ما مردم بياورند.

 این زندانی سیاسی که به علت ضایعات ناشی از اعتصاب در بیمارستان امام خمینی بستری است، طی هفته گذشته تحت مراقبت های ویژه پزشکی بوده است.

 طی مدتی که مهدی خزعلی در بیمارستان بستری است جمعی از فعالان سیاسی و مدنی از جمله هاشمی رفسنجانی، حسین مرعشی، محمد نوری زاد، نسرین ستوده، فرزند شهید بهشتی، همسر شهید باکری ضمن احوالپرسی با وی خواستار پایان دادن به اعتصاب غذای وی شدند، اما این زندانی سیاسی تاکنون با این درخواست موافقت نکرده است.

 روز گذشته به دنبال امنیتی شدن فضای بیمارستان از سوی نیروهای اعزام شده از دادستانی رفتار ناشایستی با خانواده و همراه هان و بازدیدکنندگان از مهدی خزعلی شد به طوری که خزعلی که بر اثر شدت فشارهای روحی نقش بر زمین شد.

 هر چند هنوز این فضای امنیتی ادامه دارد، اما برخی از فعالان سیاسی برای ملاقات وی به بیمارستان رفته اند. در این میان فرزند حسین بهشتی به عیادت دکتر مهدی خزعلی رفته بود که مامورین امنیتی از این ملاقات جلوگیری کردند. مهدی خزعلی که تازه از اندوسکوپی برگشته بود برای دیدان فرزند بهشتی به سختی از اتاق خارج شد تا در راهروی بخش با وی دیدار کند.