پیام جدید ظریف در فیسبوک: امشب به نیویورک می‌روم و احتمالا با 1+5 ملاقات میکنم

0
180

خبرنامه ملّی ایرانیان؛ ساعاتی پیش وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، با اعلام اینکه امشب به نیویورک سفر می‌کند، گفت: در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با برخی وزرای خارجه، خانم اشتون و احتمالا با 1+5 ملاقات خواهم داشت.

 

محمد جواد ظریف در صفحه فیسبوک خود نوشت:

 

سلام دوستان

میلاد حضرت امام رضا علیه السلام را به همه شما تبریک عرض می کنم.

بعد از هک شدن صفحه فیس بوک، چند روزی توفیق پیدا نکردم با شما گفتگو کنم. دسترسی خودم به اینترنت را برای پیشگیری از ورود غیرقانونی مجدد محدود کردم تا راهی برای حل این مشکل پیدا کنم. به هرحال خوشحالم که مجددا در خدمت شما هستم تا میلاد پناه کشور و مردم ایران را شادباش بگویم.

از روز دوم سفر بیشکک برای شما نگفته بودم که حتما در خبرها شنیده اید. ملاقات ها بسیار خوب بود. ملاقات طولانی دکتر روحانی با پوتین هم به یاری خدا آثار و منافع ملموسی برای توسعه کشور و معیشت مردم خواهد داشت.

امشب برای شرکت در مجمع عمومی ملل متحد عازم نیویورک هستم. در حاشیه مجمع عمومی با برخی وزرای خارجه، خانم اشتون و احتمالا با 1+5 ملاقات خواهم داشت. امیذوارم با دعای خیر شما مردم عزیز و خداجوی ایران در حل مشکلات مردم با حفظ تمامی حقوق کشور توفیقی به دست آورم و بتوانم شایسته ذره ای از این همه محبت و بزرگواری شما مردم خوب که در این دو ماه بنده را با محبت های بی دریغ خود شرمنده کرده اید باشم.

دوستانی هم که نگران فونت بودند حتما توجه کرده اند که فونت هم فارسی شد. البته چون من به این صفحه کلید که در فیس بوک حرف (ی) را درست و به فارسی و بدون نقطه می نویسد عادت ندارم، ممکن است بعضی وقت ها به جای (پ) (÷) و به جای (ژ) (پ) تایپ کنم.

عیدتان مبارک.