پیام تبریک قالیباف به رییس جمهور منتخب

0
113

محمدباقر قالیباف با صدور پیامی خطاب به حسن روحانی، پیروزی وی را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

«ستایش می کنم خداوند را به خاطر اتمام نعمتش، و تصمیم در برابر عزتش، و حفظ و نگهداری از معصیتش» (علی علیه السلام)

ملت شریف و بزرگوار ایران؛

امید دارم همانگونه که با نسیم حضورتان عطر مشارکت در میهن اسلامی دگر باره معنا گرفت، با نسیمی دیگر نیز درون و پیرامون ما از جهل و تحجر تهی گردد و معطر به معنویت و شعور جمعی به سوی سرمنزل مقصود رهسپار گردیم. در همه این سال های در خدمت شما حاضر بودن، به کرات آموخته ام که: «گر من از دوست بنالم نفسم صادق نیست؛ خبر از دوست ندارد که ز خود با خبر است.»

در تمام آن سالهایی که با شما گذشت همراه با یکدیگر سطوری از صفحات پر افتخار این مرز و بوم را با تاسی به فرهنگ جهاد و شهادت نگاشته ایم. در همه آن سالها حرکت از شما ملت سرافراز بوده و برکت نیز به طبع آن از خداوند متعال؛ اما در خاطر مشترک ما لحظاتی نیز ثبت شده است که هنوز تاریخ در باب آن به قضاوت ننشسته است:

قیمت عشق نداند قدم صدق ندارد سست عهدی که تحمل نکند بار جفا را

گر مخیر بکنندم به قیامت که چه خواهی دوست ما را به همه نعمت فردوس شما را

گر سرم می رود از عهد تو سر باز نپیچم تا بگویند پس از من که به سر برد وفا را

اکنون که برگی دیگر از تاریخ پر افتخار این سرزمین در حال تحریر است، بر خود واجب می دانم به یازدهمین منتخب ملت ایران، حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی تبریک و تهنیت عرض نمایم و آرزوی موفقیت ایشان را که نیاز حیاتی این برهه است، از خداوند منان خواستارم. امیدوارم با در نظر گرفتن مطالبات بحقِ نیمه دیگر این حماسه سیاسی، زمینه های عملی وحدت، همدلی و همبستگی ملی را فراهم آوریم؛ لیس للانسان الا ما سعی.

با آرزوی ایرانی سربلند

محمد باقر قالیباف

۲۵ خردادماه ۱۳۹۲