پوستر تماشایی فیلم «هتل بزرگ بوداپست»

0
399

شرکت فاکس سرچ‌لایت پوستر جدید فیلم «هتل بزرگ بوداپست» به کارگردانی وس اندرسن را منتشر کرد.

 داستان «هتل بزرگ بوداپست» (The Grand Budapest Hotel) بین جنگ‌های جهانی اول و دوم روی می‌دهد و بر ماجراهای گوستاو اچ (با بازی رالف فاینس)، متصدی خدمات جانبی یک هتل اروپایی معروف و زیرو مصطفی (تونی رِوولوری)، یکی از کارگران هتل متمرکز است که قابل‌اعتمادترین دوست او می‌شود.

داستان حول محور سرقت و پیدا کردن یک تابلو نقاشی ارزشمند متعلق به عصر رنسانس و نبرد برای ثروت بی‌اندازه یک خانواده می‌گردد که در پسزمینه وقایع دراماتیک تاریخی روی می‌دهد.

پوستر جدید در قالب قفسه کلیدهای اتاق طراحی شده که هر کلید یکی از چند بازیگر مطرح فیلم جدید وس اندرسن و نام شخصیت او در فیلم را نشان می‌دهد.

تعدادی از بازیگران همیشگی فیلم‌های اندرسن مانند بیل موری، جیسن شوارتزمن، آدرین برودی و اوئن ویلسن در فیلم جدید او هم بازی می‌کنند.

سیرشا رونان، اف. موری آبراهام، ادوارد نورتن، متیو آمالریک، ویلم دافو، لیا سیدو، جف گلدبلام، جود لاو، تیلدا سوئینتن، هاروی کایتل و تام ویلکینسن از دیگر بازیگران «هتل بزرگ بوداپست» هستند که فیلم افتتاحیه جشنواره برلین امسال است.

این اولین فیلم اندرسن است که او فیلمنامه‌اش را به تنهایی نوشته است.

«هتل بزرگ بوداپست» تولید مشترک بریتانیا و آلمان است. اندرسن، اسکات رادین، استیون ام. ریلز و جرمی داوسن تهیه‌کنندگان این فیلم هستند که در آلمان فیلمبرداری شده است.

شرکت فاکس سرچ‌لایت این فیلم را 7 مارس 2014 در آمریکا اکران می‌کند. «هتل بزرگ بوداپست» از فوریه تا مارس 2014 در اروپا روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین؛ اندرسن سازنده فیلم‌هایی چون «راشمور»، «خانواده رویال تننبام»، «زندگی در آب با استیو زیسو»، «دارجلینگ لیمیتد»، «آقای فاکس شگفت‌انگیز» و «قلمرو طلوع ماه» است.