پوتین در لیست شگفت انگیزان جهان!

0
151

مؤسسه “يوگاو” شگفت انگيزترين افراد جهان را براساس ميزان محبوبيت و کمک هاي انسان دوستانه آنها معرفي کرد.

براساس نظرسنجي مؤسسه “يوگاو،” ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيه در فهرست شگفت انگيزترين افراد جهان قرار گرفته است و از “پاپ فرانسيس،” رهبر کاتوليک هاي جهان و “دالايي لاما،” رهبر ديني بوداييان جلو افتاده است

گفته می شود ولاديمير پوتين به این دلیل که از دولت بشار اسد، رئيس جمهور سوريه حمايت كرده است، اكنون توانسته رتبه بالايي را در فهرست شگفت انگيزترين افراد جهان ثبت كند .

در فهرست 10 فرد شگفت انگيز جهان، “بيل گيتس،” مؤسس مايكروسافت رتبه نخست، “باراك اوباما،” رئيس جمهور آمريكا رتبه دوم، “شي جين پينگ،” رئيس جمهور چين رتبه سوم و “جكي چان،” نويسنده، كارگردان و بازيگر هنگ كنگي رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

“استيون هاوكينگ،” فيزيكدان انگليسي و “ولاديمير پوتين،” رئيس جمهور روسيه به ترتيب رتبه هاي پنجم و ششم را به خود اختصاص دادند.

در بخش بانوان، آنجلينا جولي نيز شگفت انگيزترين زن جهان شناخته شد. پس از آن ملكه اليزابت دوم، هيلاري كلينتون و ساندرا بولاك، بازيگر آمريكايي به ترتيب رتبه هاي هشتم، نهم و دهم را كسب كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ديلي ميل، مؤسسه “يوگاو” اين نظرسنجي را در 30 كشور مختلف انجام داد. شگفت انگيزترين افراد جهان در اين فهرست بر اساس سطح محبوبيت در تمام قاره ها و انجام كارهاي انسان دوستانه و خير انتخاب شده اند. سال گذشته، ولاديمير پوتين رتبه يازدهم فهرست شگفت انگيزترين افراد جهان را كسب كرده بود.