پل گرین گراس جای اسپیلبرگ را در “محاکمه شیکاگو 7” گرفت..

0
190

فیلم “محاکمه شیکاگو 7” که استیون اسپیلبرگ از سال 2008 قصد داشت آن را بسازد، بدون او و توسط پل گرین گراس جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، فیلم “محاکمه شیکاگو 7” که آرون سورکین فیلمنامه‌نویس برنده اسکار متن آن را نوشته است سرانجام پس از چند سال تعلیق در کمپانی دریم وورکز، جلوی دوربین می رود.

این فیلم بر مبنای حمله خشونت‌بار پلیس به تظاهرات حزب دموکرات ملی شیکاگو در سال 1968 و دادگاه سال بعد که برای بررسی این موضوع تشکیل شد، ساخته می‌شود.

این فیلم با بودجه 20 تا 30 میلیون دلاری در ماه ژانویه و توسط پل گرین گراس ساخته می‌شود.

گرین گراس کارگردانی است که دو فیلم از فیلم‌های بورن را کارگردانی کرده است. او فیلم “کاپیتان فیلیپس” با بازی تام هنکس را هم در نوبت پخش دارد که درباره مبارزه دریایی با دزدان سومالیایی است. وی که سابقه روزنامه‌نگاری دارد معمولا به داستان های واقعی علاقه‌مند است.

از سال 2007 که سوروکین این فیلمنامه را نوشت، بحث همکاری او با اسپیلبرگ برای ساخت این پروژه مطرح شد. آن زمان با وجود این که اسپیلبرگ در حال ساخت “ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه کریستال” بود، هر روز با سورکین در نوشتن فیلمنامه این فیلم همراهی می کرد و با وجود این که فوریه 2008 برای ساخت این فیلم تعیین شده بود، ساخت آن هر بار به تعویق افتاد.

گفته می شد اسپیلبرگ، ویل اسمیت را برای بازی در نقش بابی سیل و هیث لجر را برای نقش تانم هیدن انتخاب کرده است. کوین اسپیسی، ساشا بارون کوهن و فیلیپ سیمور هافمن دیگر بازیگرانی بودند که برای حضور در این فیلم به آن ها فکر می شد. در این میان تنها بارون کوهن حضور خودش برای بازی در نقش ابی هافمن را تایید کرده بود.

در این دوره جدید هنوز از هیچ بازیگری برای حضور در برابر دوربین گرین گراس نام برده نشده است.