پلیس به‌دنبال سر گمشده در پرونده قاتل آتنا

0
267

قاتل آتنا کوچولو در تازه‌ترین اعترافاتش پرده از راز قتل ۲زن به‌خاطر سرقت‌ طلاهایشان برداشت.
جسد يكي از قربانيان پيدا شده و مأموران روز پنجشنبه براي پيدا كردن سر قرباني ديگر به حفاري در نزديكي خانه قاتل پرداختند.

پس از دستگيري قاتل آتنا كوچولو و اعتراف وي به قتل هولناك او، كارآگاهان پليس با اين فرضيه روبه‌رو شدند كه قاتل سنگدل احتمالا جنايت‌هاي ديگري هم رقم زده است. اين بود كه بررسي‌ها درخصوص پرونده‌هاي جنايي مربوط به سال‌هاي قبل آغاز شد و در اين ميان مأموران با 2پرونده روبه‌رو شدند كه با گذشت ماه‌ها هنوز سر به‌مهر باقي مانده بود.

يكي از پرونده‌ها مربوط به 29فروردين سال گذشته بود. آن روز مأموران پليس شهرستان پارس‌آباد استان اردبيل باخبر شدند جسد يك زن جوان در نزديكي اين شهر پيدا شده است. جسد اين زن در داخل چاه فاضلاب افتاده بود كه با حضور ماموران، از داخل چاه بيرون كشيده و به پزشكي قانوني منتقل شد.

در ادامه بررسي‌ها مشخص شد كه او خفه شده و پس از آن طلاها و پول‌هايش سرقت شده است. تحقيقات براي شناسايي عامل جنايت به جايي نرسيد تا اينكه با دستگيري قاتل آتنا اين احتمال مطرح شد كه وي عامل اين جنايت بوده است. به اين ترتيب بازجويي از او ادامه يافت و قاتل سنگدل به قتل اين زن اعتراف كرد.

دومين پرونده اما مربوط به كشف جسد سوخته‌اي در شهرك فجر پارس‌آباد است. سوم خرداد سال93 ساكنان اين محله در تماس با پليس خبر از پيدا شدن جسدي سوخته در ورودي مسير مسجد حضرت زهرا دادند. با حضور مأموران مشخص شد كه جسد متعلق به يك زن است كه به‌طور كامل سوخته. اين در حالي بود كه طبق تحقيقات پزشكي قانوني معلوم شد جسد بدون سر بوده است. در چنين شرايطي تحقيقات براي كشف راز جنايت ادامه يافت تا اينكه قاتل آتنا به ارتكاب اين جنايت هم اعتراف كرد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ او مدعي شد كه پس از قتل اين زن، سر او را در جايي نزديكي خانه‌شان دفن كرده بود كه روز پنجشنبه و به‌دنبال اعترافات او، مأموران با تجهيزات كامل راهي اين محل شدند و شروع به حفاري آنجا كردند. به گفته دادستان پارس‌آباد، جست‌وجوها براي پيدا كردن سر اين زن ادامه دارد و اين درحالي است كه بازجويي از متهم در اداره آگاهي در حال انجام است.