پسر کلینت ایستوود کاراکتر جدید «سریع و خشمگین» شد

0
1224

در فیلم «سریع و خشمگین 8» کاراکتر جدیدی با بازی اسکات ایستوود فرزند کلینت ایستوود به تماشاگران معرفی خواهد شد.

پس از اینکه شارلیز ترون ستاره «مد مکس : جاده خشم» هفته گذشته به این پروژه پیوست، اسکات ایستوود هم به جمع بازیگران «سریع و خشمگین» اضافه شد.

البته گروه سازنده «سریع و خشمگین» پیش از این توانایی خود را در افزودن کاراکترهای جدید به داستان به خوبی نشان داده‌اند. ترسی گیبسون، دواین جانسون و در تازه‌ترین نمونه جیسون استاتام نمونه‌های موفق این کار هستند، هر چند که پس از مرگ پل واکر سازندگان اثر یکی از مهم‌ترین کاراکترهای داستان خود را از دست داده‌اند.

ایستوود و ترون در قسمت تازه «سریع و خشمگین» به کارگردانی اف. گری گری با بازیگران نام‌ آشنای قسمت‌های قبلی این سری فیلم‌ها از جمله وین دیزل، جیسون استاتام، میشل رودریگز و ترسی گیبسون همبازی هستند. کار نوشتن فیلمنامه این اثر که از 14 آوریل 2017 به سینما می‌آید، برعهده کریس مورگان است.

 به گزارش خبرآنلاین به نقل از ددلاین، اسکات ایستوود یکی از بازیگران «جوخه انتحار» به کارگردانی دیوید آیر است. این فیلم از 5 اوت در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود. این بازیگر علاوه بر این در فیلم «اسنودن» به کارگردانی الیور استون نیز حضور دارد که از 16 سپتامبر اکران می‌شود.

www.reddit.com