پسران نیل آرمسترانگ از فیلم «نخستین مرد» دفاع کردند

0
218

پسران نیل آرمسترانگ، اولین انسانی که قدم روی ماه گذاشت در واکنش به حواشی به وجود آمده برای فیلم «نخستین مرد» ساخته دیمین شزل بیانیه ای صادر کردند.

 ریک و مارک پسران نیل آرمسترانگ در بیانیه شان در مورد از قلم افتادن لحظه قرارگیری پرچم روی ماه در فیلم «نخستین مرد» و انتقاداتی که از آن شده بود چنین گفتند: ما احساس نمی کنیم که فیلم ضد آمریکایی است.

آنها در بخشی از بیانیه شان نوشتند: شکایت ها عمدتا توسط افرادی بیان شده که فیلم را ندیده اند.

این بیانیه از سوی پسران نیل آرمسترانگ در واکنش به صحبت های رایان گاسلینگ در کنفرانس مطبوعاتی جشنواره جهانی فیلم ونیز که گفته بود، فکر نمی کند نیل آرمسترانگ خودش را یک قهرمان آمریکایی می دانسته و صحبت های مارکو روبیو سناتور جمهوری خواه آمریکایی که از نبودن لحظه قرار دادن پرچم توسط نیل آرمسترانگ بر سطح ماه انتقاد کرده بود، صادر شد.

به گزارش مهر به نقل از رپ،پسران آرمسترانگ در بخش دیگری از بیانیه خود نوشتند: نماهای متعددی از پرچم آمریکا روی ماه وجود دارد. تصمیم سازندگان فیلم بر آن بوده تا روی بازگشت نیل به زمین، قدم زدنش بر ماه و تجربه منحصر به فرد و شخصی اش از این سفر که فراز و نشیب های بسیاری داشت، تمرکز کنند. خلاصه کلام این که فیلم ضد آمریکایی نیست بلکه کاملا برعکس است. ما همه را به دیدن این فیلم فوق العاده تشویق می کنیم.