پری دریایی انتخاب شد

0
411

 کلویی گریس مورتس بازیگر ۱۸ ساله برای بازی در نقش آریل در فیلم «پری دریایی کوچک» انتخاب شد.

هر چند درباره این پروژه اطلاعات زیادی در دست نیست، اما تاکنون روشن شده که فیلمنامه آن را ریچارد کورتیس نویسنده فیلم «عشق در عمل» خواهد نوشت.

این بازیگر جوان که از انتخاب شدن برای این نقش بسیار خوشحال است، شادی اش را با هوادارانش در توییتر به اشتراک گذاشت و نوشت: اصلا نمی‌توانم بیشتر صبر کنم و باید این خبر را با همه به اشتراک بگذارم…

این بازیگر اکنون در حال بازی در برابر دوربین فیلم «همسایه‌های ۲» است که با زاک افرون در آن بازی می کند.

این فیلم نسخه جدیدی از داستان مشهور هانس کریستین آندرسن است که داستان پری دریایی کوچکی را روایت می کند که عاشق شاهزاده‌ای می‌شود و آرزو دارد تا انسان شود.

پیش از این سوفیا کاپولا که به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده بود، وقتی سر انتخاب بازیگر «پری دریایی کوچک» با کمپانی سازنده به مشکل برخورد، اعلام کرد از این پروژه کنار می‌رود.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به گفته منابع مطلع، اختلاف نظر استودیو و کاپولا سر انتخاب بازیگر نقش اصلی یعنی «آریل» بود. کاپولا کارگردان فیلم تحسین شده «گمشده در ترجمه» بسیار علاقه‌مند بود تا بازیگر جدید مایا تورمن هاوک دختر ۱۶ ساله اتان هاوک و اوما تورمن در این نقش بازی کند در حالی که مدیران استودیو از این انتخاب ناخشنود بودند.