پرچمدار ایران بازیهای آسیایی رااز دست داد

0
206

عضو تیم ملی تکواندو بانوان که پرچمدار کاروان ورزش ایران در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی شده بود، به علت مصدومیت حضور در این دوره از بازیها را از دست داد.

 تیم‌ملی تکواندو کشورمان که تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی پشت سر می‌گذارد، اردوی ۱۰ روزه ای را در کرج بر پا کرده است.

کیمیا علیزاده ملی پوش اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا در تمرین صبح روز یکشنبه تیم ملی دچار آسیب دیدگی عضلانی شد. پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی و بررسی MRI توسط دکتر رازی مشخص شد که ACL زانوی چپ کیمیا دچار آسیب جدی شده و قادر به همراهی تیم ملی در بازی های آسیایی نمی باشد.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی ملیکا میرحسینی ملی پوش تکواندو کشورمان که در تورنمنت بین المللی کره جنوبی موفق به کسب مدال طلا شده بود جایگزین علیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم می شود. ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم، الهه شیدایی در وزن ۵۳- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن +۶۷ کیلوگرم دیگر نفرات اعزامی به بازی های آسیایی هستند.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از ۲۸ مردادماه به مدت ۵ روز در اندونزی برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، در حالی  که مسئولان ورزش ایران کیمیا علیزاده را به عنوان پرچمدار در این بازیها انتخاب کرده بودند، باید دید با مصدومیت وی پرچمدار تغییر خواهد کرد یا خیر. علیزاده که نخستین بانوی مدال آور ایران در المپیک است، یکی از امیدهای کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی بود.