پرویز پرستویی از مردی نوشت که همسرش را در کشتار پاریس از دست داد

1
304

پرویز پرستویی چند روز پس از حوادث تروریستی پاریس متن زیر را به گزارش رسانه های رون مرزی در اینستاگرام منتشر کرد:

« چند خط توسط مردى كه همسر خود را در جريانات اخير پاريس از دست داده است : 

شما حتي نفرت من را هم بدست نخواهيد آورد، شما زندگي يك فرد استثنايى، عشق من، مادر تنها فرزندم را گرفتيد، ولى من كينه خود را از شما دريغ مى دارم تا شما حتي اون رو هم نتونيد بدست بياريد . من نمى دانم شما چه كسانى هستيد و مايل هم نيستم بدانم، چون شما وجود نداريد ! اگر آن خدايى كه شما برايش كوركورانه مى كُشيد ما را از روح خود آفريده، هر گلوله شما زخمي است بر قلب او.

خير ! من كينه خود را به شما ارمغان نمى دهم. چون شما در جستجوى آن بوده ايد، ولى پاسخ دادن به كينه شما با كينه و خشونت، تسليم شدن است در مقابل جهلى كه شما را تبديل كرده به انچه كه هستيد. شما مى خواهيد كه من در ترس زندگى كنم ! به هموطنان [مسلمان] م مظنونانه بنگرم، كه بدينوسيله آزادى را فداى امنيت كنم !!

ما دو نفر بيش نيستيم (من و پسرم)، ولى از تمام ارتشهاى دنيا نيرومند تريم. وقت زيادى ندارم كه به شما اختصاص دهم، چون بايد براى ملويل پسر ١٧ ماهه ام كه تا دقايقى ديگر از خواب بر خواهد خواست مثل هر روز عصرانه درست كنم و سپس با او مثل هر روز براى بازى به پارك بروم. در تمام طول عمرش، اين پسر كوچك، با شاد بودن و آزاد بودن خويش شما و امثال شما را خواهد آزرد در حاليكه شما حتي كينه او را هم به ارمغان نخواهيد برد!»

1 نظر

  1. آقای پرستویی :اگر آن خدایى که شما برایش کورکورانه مى کُشید ما را از روح خود آفریده، هر گلوله شما زخمی است بر قلب او.
    آقای پرستویی به گفته خودش به نام یک مسلمان متعهد به آیین اسلام .به ترویج اسلام در سرتا سر میپردازد
    وبخوبی میداند که همه این گلوله ها و ترور ها نه تنها قلب الله مسلمانها را زخمی نمی کند بلکه دستور شلیک وآتش از طرف الله است-
    …(ای اهل ایمان)، با هر که از اهل کتاب که به الله (و نه خدا!) و روز قیامت ایمان نیاورده و آنچه الله و رسولش حرام کرده، حرام نمی دانند و به دینِ حق (!) (اسلام عزیز) نمی گروند، قتال و کارزار کنید تا آنکه با ذلت و تواضع به اسلام جزیه دهند. (سوره توبه – آیه 29)

    – الله ترس در دل کافران میافکند تا گردنهایشان را بزنید و همه انگشتانشان را قطع کنید. (سوره انفال – آیه 12)

    – چون با کافران روبرو شدید آنان را گردن بزنید تا زمین از خون آنان رنگین شود، اسیران را محکم به بند کشید… (سوره محمد – آیه 3)

    – ای کسانی که ایمان آورده اید، با کافرانی که نزدیک شمایند جنگ کنید تا در شما شدت و درشتی یابند و بدانید که خدا با پرهیزکاران (!) است. (سوره توبه – آیه 123)

نظرات بسته است