پرواز با آل پاچینو به قیمت ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار

0
182

آل پاچینو بازیگر برنده اسکار، با پرداخت ۲۵ هزار پوند معادل ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار از سوی شما یک صندلی از هواپیمای اختصاصی اش را در اختیارتان قرار می‌دهد و البته چند برنامه مفرح دیگر هم دارد.

یک تور انگلیسی برنامه دیدار متفاوتی را با آل پاچینو ترتیب داده است. در قالب این دیدار آل پاچینو امکان همراه شدن با او را در یک سفر هوایی از گلاسکو تا لندن فراهم کرد. به این ترتیب دوستداران او از این موقعیت برخوردار شدند تا به مدت ۸۰ دقیقه با این چهره مشهور معلق در ابرها همراه شوند و با او حرف بزنند.

آل پاچینو بازیگر مشهور «پدر خواده» از طرفدارانش دعوت کرد تا با پرداختن این مبلغ با او همسفر شوند. این بازیگر مشهور که در سال ۲۰۱۳ هم در یک برنامه متفاوت در لندن روی صحنه تئاتر رفته بود، در برنامه‌ای به عنوان «یک بعدازظهر با آل پاچینو» روی صحنه نشست و اجازه داد تا طرفدارانش از او سوال بپرسند. بلیت شرکت در این مراسم بسیار گران بود، اما شبی متفاوت برای علاقه مندان به او رقم خورد.

هر چند بلیت آن رویداد ۲۵۰ پوند و گران بود، اما قابل مقایسه با قیمت برنامه او در سال ۲۰۱۵ نیست که ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار آب می خورد. در هر حال او در این برنامه جت شخصی اش را برای پروازی از گلاسکو به لندن اختصاص داده و برای همراه شدن در این پرواز باید مسافر خوشبخت امکان پرداخت این هزینه را داشته باشد. البته این مبلغ شامل بازگشت به گلاسکو این بار بدون آل پاچینو، اقامت در هتلی پنج ستاره در لندن به مدت ۳ شب و بلیت رایگان برای شرکت در هر دو نمایش او در این دو شهر هم می‌شود.

نمایش آل پاچینو در گلاسکو ۱۹ ماه می برگزار می شود و سه شب اقامت در لندن از ۲۰ تا ۲۲ ماه می را در بر می‌گیرد و او سپس همین اجرا را در لندن خواهد داشت. هر دوی این نمایش‌ها به معنی حضور روی صحنه و نشستن و پاسخ دادن به سوالات دوستداران درباره یک عمر فعالیت حرفه‌ای هنری است. در این بعدازظهر او با دوستدارانش از اولین سال‌های تجربه هنری‌اش در دهه ۱۹۶۰ در برادوی تا به امروز صحبت می کند.

سازمان توریستی «ایونت تراول» این برنامه پنج بخشی را ترتیب داده است.

 به گزارش مهر به نقل از گاردین، اگر امکان مالی بیشتر داشته باشید می‌توانید از برنامه‌های بیشتری هم استفاده کنید یعنی پرداخت ۱۲ هزار دلار برای یک قرار ناهار و ۴ هزار دلار برای ملاقات با او با لباس منزل برای ۲۰ دقیقه.